Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عبدالرحیمی روز یکشنبه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از کادر درمان به عنوان رزمندگان سفیدپوش خط اول مبارزه با کرونا یاد کرد و اظهار داشت:  این جهادگران در راه نجات هموطنان خود با از جان‌گذشتگی، تمام داشته خود را در طبق اخلاص نهادند و از روز اول همه‌گیری ویروس کررونا، دلاورانه و مؤمنانه در صف مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند و در تمام این مدت لحظه‌ای آرام نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  فعالیت‌های ارزشمند و ارجمند پرستاران و کادر درمانی دارای اجر و پاداش بسیاری در پیشگاه الهی است و وظیفه و تکلیف همه ما است تا معتکفین جایگاه پرستاری و عرصه‌های درمان و سلامت را تجلیل کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تکریم از پرستاران در جامعه نهادینه شده و تک تک اعضای جامعه قدردان خدمات و زحمات کادر درمان و سلامت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه ارتقای زیرساخت‌های بهداشت و درمانی منطقه را ضروری دانست و گفت: همه تلاشمان این است زیرساخت های نرم‌افزاری و سخت افزاری بهداشتی و درمانی منطقه را به حد استاندارد و مطلوب نزدیک‌تر کنیم و در این راستا در کنار وزارت بهداشت و درمان هستیم و تعهد خودم را به جامعه پرستاری و درمانی اعلام می‌کنیم.

امام جمعه ماکو نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) این فرصت را زمانی ارزشمند برای تکریم جایگاه والای پرستاران و کادر درمانی فداکار و صبور عنوان کرد و گفت: این قشر بزرگوار مجدانه و در نهایت ایثار و ازخودگذشتگی خود را سپر بیماری‌ها و همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی افزود: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی مجموعه کادر درمانی پرستاران و مدیران خوشبختانه ماکو با کمترین میزان مبتلا را نسبت شهرهای دیگر براساس جمعیت داشته است.

سرپرست فرمانداری ماکو نیز در این مراسم فرا رسیدن ولادت با برکت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را  تبریک گفت و افزود: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط حساس کنونی باید کادر درمان را یاری کنند.

رعنا قربانی ادامه داد: سپیدپوشان حافظ سلامت و پرستاران مؤمن و دلسوز به خصوص همکاران جهادگر و سخت‌کوش بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های منطقه آزاد ماکو همچون فرشتگانی مهربان مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیماران را پاسخ می‌دهند.

در پایان این مراسم از تعدادی از پرستاران این شهرستان تجلیل به عمل آمد؛ ۲۲۸ پرستار در مراکز درمانی ماکو هم‌اینک فعالیت می‌کنند.

در مراسمی مشابه نیز در شهرستان‌های شوط و پلدشت با حضور معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان و مسوولان این شهرستان‌ها از پرستاران نمونه  بصورت نمادین تجلیل بعمل آمد.

منطقه آزاد ماکو شامل شهرهای ماکو، شوط و پلدشت، که در شمال استان آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی روز پرستار ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو پلدشت شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی روز پرستار ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو پلدشت شوط آذربایجان غربی روز پرستار ماکو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو پلدشت شوط اخبار کنکور منطقه آزاد کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در مراسمی، آغاز زندگی مشترکشان رو جشن گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت