Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال دهقانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهید قندی فردا( دوشنبه) در بازی مقابل تیم میلاد مهر تهران کار سختی را در پیش‌رو دارد و باید با برنامه و همت جمعی برای موفقیت تلاش کند.

وی ادامه داد: نماینده فوتبال یزد در لیگ دسته دوم کشور تاکنون تمرین و بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته است و برای طی پله‌های موفقیت تا صعود به لیگ دسته یک باید جدی کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس فوتبال یزد اظهار کرد: برد در اولین دیدار و بازی خانگی برای ادامه روند تیم شهید قندی از اهمیت بسیاری برخوردار است امید می رود این مهم با غیرت بازیکنان نماینده استان محقق شود.

دهقانی به وضعیت تیم حریف اشاره کرد که جوان و با انگیزه است و بدون شک دیدار قندی در مقابل این تیم تهرانی اهمیت دارد و باید بازیکنان یزد قدر لحظه های مسابقه در ورزشگاه بدون تماشاگر را بدانند.

همچنین مدیر رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی یزد گفت: سعید خلیفه، سامان فرجام، محسن تیموری و سامان مهرابی‌زاده از جمله بازیکنان فوتبالیستی هستند به تازگی با عقد قرارداد رسمی به این تیم پیوستند.

محمدرضا سلیمی امروز ( یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جذب بازیکنان جدید در پست‌های مختلف با صلاحدید کادرفنی و نیاز تیم برای حضور قوی در لیگ دسته دوم کشور صورت می‌گیرد .

وی ادامه داد: این تیم در اولین مسابقه خود فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۴ در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری یزد، میزبان تیم میلاد مهر تهران است که مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سردار بوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

در گروه اول تیم‌های ویستاتوربین تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و سپس در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

استان یزد با ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

    

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد اخبار کنکور لیگ دسته شهید قندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

کد خبر 847226 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل تهران

دیگر خبرها

  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند