Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری با تبریک شب یلدا به هموطنان، نوشت: برای سلامت بزرگان، پدران و مادران خودمان باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسحاق جهانگیری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ویروس کرونا نمی‌گذارد که امسال سنت دیرین و پر معنای یلدا را در دورهمی‌ها گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری افزود: برای سلامت بزرگان و پدران و مادران خودمان باید دور از هم بمانیم و یادشان کنیم. یلدا آیین رویش ایرانی بر همه زنان و مردان و جوانان و پیران در همه جای ایران و در سراسر جهان مبارک.

جهانگیری روز شنبه نیز در یادداشتی در اینستاگرام با تبریک روز پرستار تاکید کرد که ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است.

جهانگیری افزود: میلاد خجسته سرمشق انسانیت و الگوی زن مسلمان؛ حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر همه به ویژه پرستاران عزیز و فداکار مبارک.

وی ادامه داد: هر کس امروز به آرمان ها و ارزش های والای انسانی و اجتماعی می اندیشد، معنای آنها را در زندگی زنان و مردان پرستاری می بیند که برای نجات بیماران، کاستن از رنج آنان و بازگرداندن امید به زندگی دیگران، از سلامت و منفعت خود می گذرند.

معاون اول رییس جمهوری گفت: ویروس کرونا اکنون چشم فهم همه را از قدر و منزلت اجتماعی و اخلاقی پرستار باز کرده است.

جهانگیری افزود: به احترام همه پرستاران، ‌ همه پزشکان و همه دست اندرکاران درمان در سراسر کشور دست به دست هم دهیم و در مهار این بیماری لحظه ای تردید و تعلل نکنیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت