Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس ازقشم، پرستاران بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا در بزرگترین جزیره خلیج فارس قرار دارند همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از سوی مسوولان این شهرستان با اهدای گل، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شدند.

ائمه جمعه، فرماندار و معاونین، معاون فرهنگی سازمان منظقه آزاد قشم، بخشداران، شورای اسلامی و شهردار شهر قشم، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و جمعی دیگر از مسوولان از جمله حاضران در این آیین تجلیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر درمان را با پایان کرونا به دست فراموشی نسپاریم

مریم هروآبادی رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در این آیین اظهار داشت: حضور مسوولان ارشد جزیره قشم در میان کادر به منظور تجلیل از زحمات بی وقفه آنان موجب تقویت روحیه خواهد بود.

وی افزود: ماه‌های تیر و مرداد را می‌توان بواسطه حجم‌ بالای بیماران و فوتی‌ها، استرس کاری بالا سخت‌ترین روزهای کادر درمان در مقابله با کووید-۱۹ برشمرد.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم تصریح کرد: زمانی که زحمات پرستاران منجر به زنده مانده بیمار می‌شود، خستگی از تن کادر درمان بیرون می‌رود اما در برابر کویید بعضا کاری از پیش نمی‌بریم و همین مسئله روحیه کادر درمان را تضعیف می‌کرد.

هروآبادی با بیان اینکه کادر درمان همواره تمام انرژی خود را برای نجات جان بیماران به کار می‌گیرند،  ادامه داد: متاسفانه در این مدت دریافتی کارکنان کاهش یافته چرا که بیمارستان، سازمانی خودکفا بوده و خودش باید خود را اداره کند و بسیاری از بخش‌های خدمات بیمارستانی تحت تاثیر کویید-۱۹ قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله تاثیری بر انگیزه کادر درمان نداشته همچنان تمام توان خود را در حفظ جان هم وطنان به کار می‌گیرند اما خواهش ما آن است که شان کادر درمان و پرستاران در جامعه همواره در جایگاه واقعی‌اش قرار داشته باشد و با پایان کرونا، کادر درمان به فراموشی سپرده نشوند.

مجاهدت کادر درمان ستودنی است

 علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز اظهار داشت: کادر درمان علاه بر درمان جسم بیمار، روح و روحیه آن را نیز مدیریت می‌کنند.

وی افزود: مجاهدت کادر درمان و پرستاران در دفاع مقدس و مقابله با کرونا به تاسی از حضرت زینب(س) که اسوه جاودان صبر و ایثار است، ستودنی است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: در شرایطی که کرونا نه تنها ایران بلکه سراسر جهان را درگیر کرده، کادر درمان جان خود را در طبق اخلاص نهاده تا پای جان برای سلامت مردم و جامعه ایستادگی می‌کنند.

نصری ادامه داد: بهبود شرایط کرونایی در جزیره قشم مرهون مجاهدت کادر درمان است و قشموندان قدردان ایثارگری آنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مقابله و مهار کووید-۱۹ از ادارات، ارگان‌ها، سازمان منطقه آزاد، ائه جمعه و جماعت و علما گرفته تا مردم و اصناف همگی در کنار کادر درمان که در خط مقدم قرار دارند پای کار بوده‌اند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران بیمارستان خلیج فارس بیماران کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید

امتداد - میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دور جدید بازدید میدانی از وضعیت پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال 1403، به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ضمن بازدید از پروژه احداث بیمارستان جدید شهید فیاض‌بخش تهران، در جلسه‌ای مشترک با عوامل اجرایی این پروژه، بر ضرورت اتمام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهره‌برداری از این مرکز درمانی جهت ارائه خدمت به بیمه‌شدگان تأکید کرد و گفت: امانت‌داری شقوق مختلف دارد که یکی از آن‌ها همین مسئولیت‌پذیری نسبت به اموالی است که در اختیار ما قرار داده شده و از این باب وظیفه داریم پروژه‌های عمرانی خصوصاً در حوزه درمان را که برخی از آن‌ها مثل همین پروژه بیمارستان شهید فیاض‌بخش از دوره‌های قبل نیمه‌تمام باقی مانده؛ در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، موسوی در جریان این بازدید در نشستی با حضور مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران، رئیس بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران و عوامل اجرایی پروژه احداث ساختمان جدید این بیمارستان، ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران این پروژه، خواستار تکمیل و بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد و اظهار داشت: سال ۱۴۰۳ در هدف‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی، سالی است که همه پروژه‌های عمرانی حوزه درمانی ما باید به اتمام برسد و این از اولویت‌های قطعی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید است.

وی در مورد وضعیت احداث پروژه بیمارستان فیاض‌بخش افزود: این پروژه به مراحل پایانی رسیده و به‌زودی آماده ارائه خدمت به ملت شریف ایران خصوصاً بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی خواهد بود؛ هرچند انتظار می‌رفت برخی از پروژه‌ها در زمان کوتاه‌تری به اتمام برسند. اما به هر حال طی ماه‌های آینده پروژه بیمارستان جدید فیاض‌بخش با همت شما عزیزان به اتمام رسیده و تجهیز خواهد شد تا بیمه‌شدگان عزیز بتوانند از خدمات گسترده و به‌روز این مرکز بزرگ درمانی استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ان‌شاءالله ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند تکمیل و بهره‌برداری شامل آخرین اقدامات ساختمانی، تجهیز بیمارستان و استقرار نیروی انسانی بخش‌های مختلف انجام خواهد شد و ظرفیت خدمت‌رسانی یکی از بزرگترین مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در اختیار بیمه‌شدگان عزیز قرار خواهد گرفت. این وظیفه ما است که در فرآیند انجام پروژه‌های عمرانی حق مردم را رعایت کنیم و امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم؛ چه این اموال، امانت مردم در دست ما است و در دنیا و آخرت باید نسبت به این امانت پاسخگو باشیم.
بر اساس این گزارش در جریان این بازدید، عوامل اجرایی پروژه احداث بیمارستان ۵۵۰ تخت‌خوابی شهید فیاض‌بخش تهران، ضمن ارائه گزارش‌هایی درباره بخش‌های مختلف این پروژه از جمله روند تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی، از پیشرفت این پروژه خبر داده و نسبت به تکمیل آن ظرف ماه‌های آینده ابراز امیدواری کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد