Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ریاحی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعضای خانواده مشمولان، از همراهی فرزندان خود در زمان اعزام خودداری و صرفا مشمولین در ساعت و تاریخ مندرج در برگ اعزام "۱ و ۳ دی ماه" در محل معاونت وظیفه عمومی استان واقع در ابتدای جاده قدیم نیشابور مقابل شهرک ابوذر حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشمولان باید قبل از تاریخ اعزام با مراجعه به مراکز بهداشت نسبت به انجام تست غربالگری و عدم وجود علائم کرونا اطمینان حاصل نمایند.   بیشتربخوانید غربالگری سه مرحله‌ای کرونا برای اعزام مشمولان نظام وظیفه


ادامه داد: با توجه به اینکه در طول دوره آموزشی به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا امکان مرخصی سربازان وجود ندارد، تصریح کرد: مشمولان باید مدارک مورد نیاز "برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء" را به همراه داشته باشند.

  انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشمولان سربازی ویروس کرونا غربالگری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری