Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان 553 ارتش در قزوین تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین عصر یکشنبه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان 553 ارتش جمهوری اسلامی ایران ازهمکاری و مجاهدت پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامدار در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: تلاش های شبانه روزی کارکنان ایثارگر بیمارستان ارتش یادآور مجاهدت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و امروز نیز در دوران کرونا، پرستاران و پزشکان در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند که بی چشم داشت، جان خود را در مبارزه با ویروس کرونا و تامین سلامت شهروندان به خطر انداخته اند.

در ادامه حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان اظهارداشت: پرستاران باید حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار داده و معنویت را در وجود خود تقویت کنند.

وی افزود: امروز در یک حرکت ایثارگرانه شاهدیم در شرایطی که خانواده ها وقتی بیمار خود را به بیمارستان منتقل می کنند از نزدیک شدن به عزیزانشان امتناع می کنند اما این پرستاران هستند که با آغوش باز پذیرای بیماران می شوند و سلامت بیماران را مهم تر از سلامتی و جان خود می دانند.

حجت الاسلام کربلایی محمدی تصریح کرد: همانطور که فرشتگان الهی منشا محبت هستند، پرستاری نیز منشا الهی دارد که اگر به عنوان یک شغل به آن نگاه کنیم قادر به درکش نخواهیم بود و نمی توان فقط با نگاه مادی پرستاری را ارزیابی کرد بلکه لازمه آن عشق به مردم و جلب رضایت الهی است.

در این مراسم از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ۵۵۳ آجا در منطقه قزوین با اهدا لوح تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرستاران و کادر درمانی حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت