Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق پرسپولیس به مردم ایران توصیه ویژه‌ای برای مراقبت‌های ویژه در شب یلدا داشت.

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به مراسم شب یلدا و برگزاری این سنت کاملا ایرانی اظهار داشت: ما هر سال مثل همه ایرانی ها در این شب دور هم جمع می شدیم اما امسال باید همه ما یلدای متفاوتی را برگزار کنیم و از تجمع و اجتماع برای اجرای این سنت بپرهیزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: با توجه به شرایط کرونایی و همه گیری این بیماری امسال برگزاری عادی این سنت هیچ توجیهی ندارد که با یک شب لذت بردن در کنار خانواده خدای ناکرده عزیزی را در روزها و هفته های بعد از دست بدهیم.   

معدنچی تاکید کرد: با یک بار دور هم جمع نشدن در این شب، اتفاق خاصی رخ نمی دهد، در عوض کمک می کنیم تا خانواده های مان در روزها و ماه های بعد سلامت و سرحال در کنارمان باشند و خدای ناکرده به خاطر یک شب لذت بردن دچار عذاب وجدان نشویم.

لژیونر سابق کشورمان به برخی یلداهایی که در ایران حضور نداشت، اشاره می‌کند و می‌گوید: سال هایی که در امارات بازی می کردم، پیش آمده بود که این شب را در ایران نباشم و در کنار دوستان اماراتی ام دور هم جمع شویم. جالب اینجا بود که قبل از این که من بخواهم در مورد این سنت و رسم ایرانی ها برایشان توضیح بدهم، خودشان اطلاعات کاملی را داشتند و از تنقلاتی که در آن شب دور هم می خوردیم استقبال زیادی می کردند! (با خنده)

بازیکن سابق سرخ‌‌ها تاکید کرد: بازهم از همه مردم خوب ایران می خواهم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی در این شب، خاطره بدی را از این شب برای خودشان و خانواده شان رقم نزنند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس شب یلدا امارات مهرزاد معدنچی کرونا دور هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم

امیرواعظ آشتیانی به عنوان کارشناس مدیریت ورزش با حضور در شبکه خبر در خصوص حواشی پیش آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حرف زد و فضای ورزشی در اروپا را مثال زد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • چه کنیم عفونت لثه نگیریم؟
  • روناک نون خ : یک جمله عجیب درباره ظاهرم دلم را شکست ... | در این مواقع چه واکنشی باید داشته باشیم؟
  • بارش‌های خطرناک در راه ایران؛ مسافران شمال مراقب ریزش کوه‌ها باشند
  • در این هتل‌ها اقامت نکنید!
  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • رئیس جمهور مجامع جهانی و وجدان‌های بیدار بشری را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • سند راهبردی امور زنان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شد
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!