Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فردآقایی با تاکید بر اینکه مداحان، جایگاه خود را جدای از جریانات و رویدادهای اجتماعی نمی دانند گفت: مداحان از اقشار تأثیرگذار جامعه محسوب شده و دارای ظرفیت‌های عظیم مردمی نیز هستند.

«حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد مداحان شاخص کشور در رصد و پیگیری مشکلات شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: در امتداد سفر قبلی تعدادی از مداحان شاخص کشور به این شهرستان با هدف محرومیت زدایی از مردم آسیب‌دیده به خصوص در سیلاب اخیر، همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان میزبان حضور مجدد مداحان شاخص کشوری از جمله محمدحسین پویانفر در این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن ارج نهادن بر زحمات و تلاش‌های بی وقفه اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در این سفر نسبت به آن اقدام شد، حضور مداحان شاخص در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر بود که ضمن گرامیداشت روز پرستار، نسبت به تفقد و ادای دین به کادر درمان این بیمارستان اقدام کردند.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه مداحان، جایگاه خود را جدای از جریانات و رویدادهای اجتماعی نمی دانند تصریح کرد: مداحان از اقشار تأثیرگذار جامعه محسوب شده و دارای ظرفیت‌های عظیم مردمی نیز هستند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شاهد حضور به موقع و مؤثر ایشان بوده‌ایم.

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: بندرماهشهر مداحان مداحان شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا