Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه با برگزاری ۴ بازی به صورت هم‌زمان پیگیری شد.

دیژون صفر - موناکو یک

تیم‌های فوتبال دیژون و موناکو در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود موناکو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان موناکو در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و در لاک دفاعی فرو رفتند. گل مونگاسکی‌ها را "کوین وولاند" روی پاس "وسام بن یدر" به ثمر رساند.

در ادامه کار بازیکنان دیژون برای زدن گل مساوی تلاش کردند و ۱۱ شوت به سمت دروازه حریف زدند، اما هیچ کدام از آن‌ها راهی به دروازه نداشت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان "کواچ" به پایان رسید.

موناکو با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و در رده ششم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. دیژون هم با ۹ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

نانت یک - آنژه یک

تیم‌های فوتبال نانت و آنژه در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بازیکنان نانت این دیدار را بهتر آغاز کردند، اما در دقیقه ۴۲ "توماس" بر خلاف جریان بازی برای آنژه گلزنی کرد.

در نیمه دوم حملات بازیکنان تیم نانت برای جبران گل بیشتر شد. دقیقه ۹۴ حملات آن‌ها بالاخره به ثمر نشست و "ترائوره" گل تساوی بخش نانت را به ثمر رساند.

آنژه با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و در رده نهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. نانت هم با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

سنت اتین ۲ - نیم المپیک ۲

تیم‌های فوتبال سنت اتین و نیم المپیک در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

بازیکنان سنت اتین این بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۸ توسط "موکودی" به گل رسیدند. دقیقه ۱۴ "آلینوی" هافبک نیم المپیک گل تساوی بخش این تیم را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۵ یک ضربه پنالتی به سود سنت اتین اعلام شد که "ریاض بودبوز" نتوانست آن را به گل تبدیل کند تا نیمه اول با تساوی یک - یک به پایان برسد.

در دقیقه ۵۶ یک ضربه پنالتی به سود تیم المپیک اعلام شد که "ریپارت" آن را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۴ "نوردین" روی پاس "اوچیچه" گل دوم را سنت اتین را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

سنت اتین با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و در رده چهاردهم لوشامپیونه قرار گرفت. تیم المپیک هم با ۱۲ امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد.

استراسبورگ صفر - بوردو ۲

تیم‌های فوتبال استراسبورگ و بوردو در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود بوردو به پایان رسید.

برای بوردو "پابلو" و "اوتاویو" به ترتیب در دقایق ۳۸ و ۶۶ گلزنی کردند.

بوردو پس از این پیروزی با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. استراسبورگ هم با ۱۴ امتیاز در رده هفدهم جای گرفته است.

بیشتر بخوانید

برس ۲ - مون پلیه ۲/ بازی پر گل هفته، برنده نداشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه لیگ فوتبال فرانسه دنیای ورزش تیم های فوتبال پایان رسید امتیاز در رده ثمر رساند سنت اتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که اشتباه مهلک آندره اونانا باعث ‏شد منچستریونایتد پیروزی 1-0 مقابل برنلی آخر جدولی را با تساوی ‌‏1-1 عوض کند هواداران به خاطر وضعیت نابسامان تیم‌شان و این ‏نتیجه از سرمربی تیم، اریک تن‌هاخ انتقام گرفته و لحظات سختی ‏برای او در الدترافورد خلق کردند. ‏

این تساوی در الدترافورد باعث شد امیدهای شیاطین سرخ به کسب ‏سهمیه لیگ قهرمانان عملا ناامید شود. ‏

در بازی امروز آنتونی 11 دقیقه مانده به پایان اولین گل خود در این ‏فصل لیگ برتر را زد تا یونایتد به برد امیدوار شود. شیاطین سرخ با ‏اینکه خیلی خوب بازی نکرده بودند ولی سه امتیاز را در جیب‌شان ‏می‌دیدند اما اشتباه اونانا باعث شد برنلی توسط زکی عمدونی به گل ‏برسد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. ‏

وقتی سوت پایان مسابقه زده شد در الدترافورد صدایی جز سوت‌های ‏کرکننده شنیده نمی‌شد. بعد از چند دقیقه سوت زدن، هواداران ‏شروع به سر دادن شعارهای تند علیه تن‌هاخ کرده و او را هو کردند. ‏

این اولین بار نیست که اریک تن‌هاخ در این فصل هو می‌شود. ولی ‏شدت شعارها علیه او نشان می‌دهد که طاقت هواداران یونایتد طاق ‏شده است. ‏

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر