Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-فرماندار اردبیل گفت: ۶۸ درصد جمعیت شهرستان اردبیل در قالب طرح شهیدسلیمانی غربالگری شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با جدیت در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود و تاکنون 68 درصد جمعیت شهرستان اردبیل در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاثیر اجرای طرح شهید سلیمانی را در شناسایی بیماران مشکوک و مبتلا و خدماتی بهداشتی و درمانی بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: همکاری مردم دراجرای این طرح وهمت و تلاش سپاه و بسیج دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و دستگاه‌های متولی قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل بیان کرد:  دو نقاهتگاه در شهرستان اردبیل نیز تجهیز شده است و برای افراد قرنطیه شده خدمات ارائه می‌دهد.

مسئولان به‌دنبال حل دغدغه‌های فکری و مادی جامعه پرستاری باشندگزارش| حق‌الزحمه خدمات پرستاران در جیب "پزشکان"/ کارشکنی 14 ساله در اجرای "قانون تعرفه‌‌گذاری خدمات پرستاری"مراسم بزرگداشت شهدای سلامت در استان مازندران برگزار شد/ تکریم کادر پرستاری + تصاویر

امامی‌یگانه از اجرای محدویت‌های کرونایی از 18 شب یلدا خبر داد و گفت: نظارت بر فعالیت اصناف در شهر اردبیل نیز تشدید شده و با متخلفان و اصنافی که به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند نبوده برخورد و مراکزشان پلمپ می‌شود.

وی قطع زنجیره ویروس کرونا و عدم بازگشت به محدودیت‌های کرونایی را نیازمند همکاری مردم و اصناف و بازاریان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد.

امامی یگانه فرماندار اردبیل همچنین امروز با حضور در بیمارستان سبلان اردبیل به مناسبت روز پرستار از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پرستاران تجلیل و قدردانی کرد.

وی با اشاره به از جان گذشتی و فداکاری پرستاران به ویژه در ایام شیوع کرونا گفت: این ایثار و فداکاری مدافعان سلامت قابل قدردانی است و در حافظه تاریخی مردم همیشه خواهد ماند.

فرماندار اردبیل  گفت: پرستاران در ایام شیوع کرونا جان خود را به خطر انداخته و در راستای ارج نهادن به سلامت مردم و خدمات ‌دهی درمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

امامی یگانه ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (ص)و روز پرستار بیان کرد: پرستاران جایگاه ویژه‌ای در بین همگان دارند و خدمات و تلاش‌های این مدافعان سلامت هیچ وقت فراموس نمی‌شود.

انتهای‌پیام/141/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی فرماندار اردبیل شهرستان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت