Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار قم گفت: نباید با یک سری بخشنامه و بروکراسی‌های اداری سد راه فعالیت خیرین و سرمایه‌گذاران باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست عصر امروز در جلسه بررسی و پیگیری امور زیرساخت‌های بیمارستانی استان که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد و به بحث توسعه بیمارستان تخصصی نور اختصاص داشت اظهار داشت: فلسفه برگزاری این جلسات بررسی موانع و حمایت از پروژه‌های خیرین خواهد بود و باید دنبال این امر باشیم که چگونه و با چه راهکاری این پروژه را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قوانین ما تبصره و بندهای زیادی دیده می‌شود که باید با کمک همین بند و تبصره‌ها از خیرین حمایت کنیم نه اینکه با بخش‌نامه‌های خشک و بی‌روح سدی در برابر آن‌ها باشیم، باید دنبال بند و تبصره باشیم تا مانعی در راه توسعه این پروژه‌ها ایجاد نشود.

به گفته استاندار قم احداث پروژه بیمارستان نور برای استان قم مهم و حیاتی است و باید برای حمایت و پشتیبانی از خیرین برای چنین پروژه‌هایی همه با هم ورود و پشتیبان این پروژه‌ها باشیم .

وی با بیان اینکه در ارتباط با بحث بیماری کرونا مشکلات زیادی داریم و هم‌اکنون هم گرفتار این بحران هستیم، ابراز کرد: در اوج بحران به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مدیریت بحران باید چاره‌ای هم برای بحث توسعه زیرساخت‌های درمانی هم داشته باشیم. در این زمینه مطلوب ورود کردیم و بیمارستان امیرالمؤمنین و مادر پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشتند.

سرمست با اشاره به ظرفیت خوب خیرین و سرمایه‌گذاران در امر بیمارستان سازی گفت: وجود چنین سرمایه‌گذاران و خیرانی که بخواهند زیرساخت‌های درمانی استان را توسعه و بیمارستان بسازند ظرفیت بسیار مهمی است ولی باید پرسید ما در ادامه چه باید انجام دهیم ؟ .

فاز نخست بیمارستان فوق تخصصی نور قم تا پایان سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسدبیمارستان فرقانی قم از قرنطینه خارج شداستاندار: 1000 تخت به بیمارستان‌های گلستان اضافه می‌شود

وی با بیان اینکه استان نیاز به مدیران شایسته و حامی سرمایه‌گذاران دارد یادآور شد: ما نیاز به مدیرانی داریم که بپرسند که من باید در ادامه کار یک خیر چه کاری انجام دهم؟ نباید همه آیین‌نامه‌ها و بروکراسی‌ها را جلوی راه این خیرین سد کنیم و او را از کرده خود پشیمان کنیم.

استاندار قم افزود: در ارتباط با بخش خصوصی به مدیران هشدار دادم اگر اختلافی بین شما و بخش خصوصی اتفاق بیفتد من طرف بخش خصوصی هستم، هرچند خود مجری قانون بوده ولی باید پشت کارآفرین باشم‌.

وی خطاب به مدیران عنوان کرد: بند و تبصره پیدا کنید که چگونه این پروژه با چنین حجم سرمایه‌گذاری را باید حمایت کنیم و به مدیران پایین‌دست خود هم منتقل کنید، به اعتبار اهمیت کار آن‌ها باید حمایت کنیم و خودتان مشاور این طرح‌ها باشید و با این روحیه پشتیبانی کنیم تا باقیات‌صالحاتی برای ما باشد، اما با کوتاهی و کم‌کاری و متوسل شدن به بخشنامه‌ها شرمنده این خیرین خواهیم بود.

انتهای پیام/454/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاران پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغ پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین اظهار کرد: امروز از منتهاالیه شهر قزوین تا جنوبی ترین بخش شهر از طریق کمربندی در دسترس است.

وی افزود: در امتداد همین کمربندی به زودی کار ساخت دو تقاطع غیرهمسطح و کم نظیر در میدان دفاع مقدس و تقاطع اقبالیه کمربندی نسیم شمال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این دو پروژه نیز باید ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم، گفت: همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است.

وی تاکید کرد: این پروژه مرمت نسیم شمال با همراهی مدیران و همدلی آنها به خوبی اجرا شد، تاکید کرد: عرض این کمربندی بدون حتی قطع یک درخت به ۱۴ متر افزایش پیدا کرد که در نوع خود و بنا به محدودیت‌های باغستان بی نظیر است.

شهردار قزوین بیان کرد: باید قدر این همدلی و همراهی مسؤولین را بدانیم و بدون توقف با دغدغه‌ای که وجود دارد به سمت توسعه شهر قزوین حرکت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار و همچنین ایستگاه آتش نشانی بازار قزوین به زودی به زمین بخورد تا گام بزرگی برای حل مشکل بخش عمده‌ای شهروندان و کسبه شهر برداشته شود.

کد خبر 6097146

دیگر خبرها

  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا