Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@09:27:02 GMT

یاران عزت‌اللهی ۵ بازی در حسرت برد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۸۲۶۱

وایله دانمارک در حضور هافبک ایرانی خود مقابل لنگبی به تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سیزدهم سوپر لیگ دانمارک امروز پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم وایله با بهره‌مندی از سعید عزت‌اللهی در ترکیب ابتدایی خود، از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی باشگاه لنگبی به مصاف این تیم قعرنشین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران عزت‌اللهی پس از چهار هفته ناکامی متوالی در سوپر لیگ دانمارک که با چهار باخت برای آنها همراه بود، امشب هم موفق به کسب پیروزی نشدند و به تساوی بدون گل مقابل لنگبی رضایت دادند.

 

 

 

 

تیم فوتبال وایله با وجود اینکه به روند باخت‌های خود پایان داد، اما با توقف در بازی برابر لنگبی ۱۵ امتیازی شد و نتوانست رتبه دهم جدول خود در سوپر لیگ دانمارک را ارتقاء دهد.

 

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله که هفته گذشته بخاطر آسیب دیدگی در فهرست تیمش حضور نداشت ولی در مسابقه اخیرشان در جام حذفی به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، امروز ۸۵ دقیقه برابر لنگبی بازی کرد و یک کارت زرد گرفت.

اف سی وایله سعید عزت اللهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ گفت: صلح یاران ریش سفیدان و معتمدان هر منطقه هستند که نقش میانجی گری در حل دعاوی دارند.
رئیسی افزود: کاهش جمعیت کیفری به ویژه جلوگیری از ورود زندانیان جرائم غیر عمد و مالی به زندان، از برنامه های اولویت دار قوه قضاییه در سال‌های اخیر بوده که با روش‌های مختلف دنبال شده است.
وی گفت: صلح یاران ظرفیت‌های مردمی و افتخاری هستند که با مهارت‌های تجربی یا علمی در حل و فصل پرونده‌های قضایی، به دادگستری و شورا‌های حل اختلاف کمک می‌کنند.
رئیسی افزود: وجود صلح یاران در کنار شورای حل اختلاف در صلح و سازش اثربخش خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد