Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- هشتمین مرحله رزمایش کمک مُومنانه هیئت محبان حضرت قائم (عج) محله سرآسیاب شهر کرمان در شب یلدا و به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یکی از فعالیت‌های خیری که در این ایام کرونایی شاهد آن هستیم، دستگیری مردم و هیئت های مذهبی استان کرمان از نیازمندان است که البته این فعالیت به شب یلدا نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت های مذهبی استان کرمان اگر چه برنامه‌ها و مراسم مذهبی آنها با محدودیت‌هایی روبه‌رو شد اما تعطیل نشدند و با جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آنها بین نیازمندان محدوده فعالیت خود شدند.

از جمله این هیئت ها می‌توان به هیئت محبان حضرت قائم (عج) محله سرآسیاب شهر کرمان اشاره کرد که یکی از هیئت های فعال شهر کرمان است و همه ساله در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کردند.

حسین آقائی‌پور مسئول هیئت محبان حضرت قائم (عج) محله سرآسیاب شهر کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: هشتمین مرحله رزمایش کمک مُومنانه هیئت محبان حضرت قائم (عج) محله سرآسیاب شهر کرمان در شب یلدا و به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امروز هزار پرس غذا طبخ و بین نیازمندان محله سرآسیاب محدوده فعالیت هیئت توزیع شد خاطر‌نشان کرد: طبخ غذا با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه انجام شد و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

هیئت تعطیل نیست/خادمان هیئت تعزیه‌خوانی روستای ده‌زیار کرمان در خدمت محرومان+تصاویرروایت تسنیم از همدلی 14 مسجد محله شهید باقدرت کرمان در عملیات حاج قاسم+ تصاویرمدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان: هیئت‌های مذهبی ثابت کرده‌اند پیشگام در اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستند

مسئول هیئت محبان حضرت قائم (عج) محله سرآسیاب شهر کرمان با بیان اینکه در شب یلدا 74 بسته معیشتی نیز بین نیازمندان محله توزیع شد افزود: این بسته‌ها شامل مرغ، برنج، ماکارونی، عدس، قند و شکر و میوه شب یلدا شامل سیب و هندوانه است.

وی یادآور شد: در دوره قبل برنامه کمک مُومنانه هیئت نیز بیش از 800 بطری آبمیوه سیب تهیه و در بین بیماران و کادر بیمارستان‌های شفا و پیامبر اعظم(ص) شهر کرمان توزیع شد.

به گزارش تسنیم شیوع کرونا با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کرد جلوه‌های زیبا و بی‌نظیری از وحدت و همدلی مردم را به تصویر کشید؛ جلوه‌ای از کمک مؤمنانه، ایثار و فداکاری، همدلی و گذشت و قرار گرفتن در کنار هم برای کمک به مردم آسیب‌دیده از کرونا، شیوع کرونا با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که داشت به ما نشان داد که در کنار هم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

گزارش از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت استان کرمان شب یلدا ویروس کرونا هیئت استان کرمان شب یلدا ویروس کرونا شب یلدا هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات