Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن بیگدلی، روز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت مقام پرستار با حضور در درمانگاه‌های شهدای گمنام و شهید مطهری زنجان، ولادت حضرت زینب (س) را تبریک گفت و افزود: پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت کشور هستند که طی یکسال اخیر در مقابله با ویروس کرونا و بازگرداندن سلامتی بیماران مبتلا به این ویروس، مشقت‌های فراوانی را تحمل کردند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تلاش‌های کادر درمانی در یک‌سال اخیر در راستای مقابله با ویروس کرونا، اشاره کرد و اظهار داشت: ایثار یکی از ویژگی‌های بارز پرستاران است و امروز همه ملت ایران و مسوولان قدردان جانفشانی‌های کادر درمان و پرستاری هستند.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه کادر درمان در مقابله با این بیماری منحوس از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست گفت: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به کادر درمان استفاده خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: کادر بهداشت و درمان به خاطر مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مبتلایان این ویروس منحوس،  ماه‌هاست که نتوانسته اند عزیزان خود را ببینند و از لحاظ روحی و عاطفی در فشار هستند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، افزود: انصافا، کار این عزیزان (کادر درمان) به عنوان یک جهاد محسوب می شود و برغم وجود همه مشکلات که در پیش روی خود همچنان در سنگر جهاد حضور دارند که زحمات و تلاش های بی دریغ آنان جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت مقام پرستار، حجت الاسلام حسن بیگدلی و سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه زنجان به همراه سرهنگ پاسدار علی ترک، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد با حضور در این ۲ درمانگاه‌ از تلاش‌های پرستاران تجلیل به عمل آوردند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا روز پرستار زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا روز پرستار زنجان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا روز پرستار زنجان اخبار کنکور ویروس کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟