Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:18:43 GMT

تجلیل کانون های مساجد تیران از پرستاران

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۸۳۵۴

تجلیل کانون های مساجد تیران از پرستاران

کانون های فرهنگی و هنری مساجد تیران و کرون با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری از تلاش این قشر تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیین گرامیداشت روز پرستار امسال با شور و نشاط دیگری روبرو بود که اهمیت و جایگاه این قشر را، شرایط سخت دوران کرونا بیش از گذشته برای جامعه روشن و مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه های مختلف مردمی و اداری امروز با حضور در مراکز بهداشتی، درمانی و یا نزد پرستاران ضمن تبریک این روز از تلاش های پرستاران تجلیل کردند که البته بسیاری از نیز در فضای مجازی این دسته از اقدامات را انجام دادند.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز به صورت نمادین و برنامه ریزی شده فعالیت هایی را در این حوزه انجام داده و با بکارگیری ظرفیت های هنری خود نقش آفرینی کردند.

این نهادهای فرهنگی و هنری تیران و کرون با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی، اجرای برنامه سه شنبه های تکریم، تولیدمحتوای چند رسانه و اجرای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مایه قوت قلب پرستاران شدند.

 

کانون فرهنگی و هنری غدیر این شهرستان همراه با تشکل های مردم نهاد و مسئولان اداری در ویژه برنامه این روز شرکت کرده و از با اجرای سرود این روز را گرامی داشتند.

 

*همراهی مردم در پیشگیری از کرونا ارزشمند بوده است

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون گفت: همراهی مردم این شهرستان با اجرای دستورالعمل های بهداشتی در پیشگیری از کرونا ارزشمند بوده است.

 

«حمیدرضا میرزاییان» با بیان اینکه از جمعیت بیش از 70 هزار نفره این منطقه تنها هزار و 500 نفر در این مدت به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند، تصریح کرد: تعدادی بسیار زیاد از افراد مبتلا بهبودیافتند و نزدیک به 80 نفر از آن ها فوت کردند.

 

وی ادامه داد: قرنطینه خانگی در این شهرستان به خوبی اجرا شده و همین همکاری و تعاملات اجتماعی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کارساز بوده است.

 

میرزاییان با بیان اینکه بیش از یکصد پایگاه حافظان سلامت در تیران و کرون ایجاد شده است، اظهارداشت: تشکل های مردم نهاد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ادارات دولتی و خدماتی و بسیج در این خصوص همکاری دارند.

*نارضایتی در خدمات رسانی به کرونا نداشته ایم

 

فرماندار تیران و کرون، در این مراسم نیز با اشاره به خدمات رسانی به مردم در حوزه پیشگیری و درمان کرونا، گفت: گزارش و تخلفی در خصوص کوتاهی بخش بهداشت و درمان این شهرستان در حوزه کرونا نداشته ایم.

 

«مجید حججی» با بیان اینکه همکاری مردم و نهادهای فرهنگی و اجتماعی در مدیریت بیماری موثر بوده است، یادآورشد: تعاملات اجتماعی کارآمد نقش موثری در کنترل ویروس داشته است.

 

وی ادامه داد: تعامل و همکاری برای حفظ سلامت بین نهادهای مردمی و خدماتی تا پایان شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و در تجلیل از تیم درمان نیز این همکاری و هم افزایی ایجاد شده است.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا روز پرستار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تیران و کرون اصفهان فرهنگی و هنری تیران و کرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی