Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:12:00 GMT

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۸۴۰۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، منصور شرفی چگنی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی لرستان با حفظ سمت، به عنوان مدیرکل این استان منصوب شده است.

علی جهانی، که از ۲۷ خرداد ۹۷ تاکنون مدیرکل تامین اجتماعی لرستان بود به عنوان مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی این سازمان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در لرستان ۲۲۱ هزار نفر و با احتساب اعضای خانواده ۶۵۰ هزار نفر هستند، ۸۰ هزار مستمری بگیر اصلی در سه حوزه بازنشستگان، بازماندگان و ازکارافتادگان با حدود ۲۵۰ هزار نفر افراد تحت پوشش نیز از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

در مجموع بیش از ۹۰۰ هزار نفر در در قالب اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان قرار دارند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی لرستان انتصاب مدیر تامین اجتماعی لرستان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد