Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان از ۱۸۰ مدیر، مربی و دانش آموز نخبه علمی و قرآنی شهرستان آبادان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، امروز (یکشنبه ۳۰ آذرماه) طی آئینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، امام جمعه، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان و دیگر مسئولان این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۸۰ مدیر، مربی و دانش آموز نخبه علمی و قرآنی شهرستان آبادان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این آئین به دلیل برخی محدودیت ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین رعایت نکات بهداشتی از ۷۰ نفر به صورت نمادین تقدیر بعمل آمد و قرار است هدایا و لوح های یادبود سایر افراد به صورت غیر حضوری به آنها اهدا شود.

 

در ادامه این آئین «کوروش مودت» ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: همکاران فرهنگی در شرایط سخت کرونایی تلاش بسیار زیادی برای آموزش دانش آموزان از خود نشان داده اند و این تلاش آنان قابل تقدیر است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه ۳۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش ورودی دانش آموزان خوزستانی به دانشگاه را داشته ایم افزود: سال گذشته ۲۱۴ دانش آموز از استان خوزستان وارد دانشگاه شدند و این رقم امسال به ۲۹۳ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه دانش آموزان خوزستانی در بخش پسران موفق شدند رتبه نخست و در بخش دختران رتبه دوم جشنواره قرآنی کشور را کسب کنند.

 

مودت با قدردانی از تلاش اولیا و مربیان برای کسب این موفقیت اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور یک کار نرم افزاری بزرگ در آموزش و پرورش کشور انجام شد و آن راه اندازی سامانه بومی شاد بود که نسبت به سامانه‌های خارجی ایمن‌تر و قابل اعتمادتر است.

 

وی از اتصال ۱۵ میلیون دانش آموز به سامانه شاد خبر داد و بیان کرد: در برخی شهر‌های کوچک و نیز در میان عشایر برخی مدارس دایر است، زیرا آموزش حضوری به دانش آموزان بویژه در پایه اول و دوم اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

همچنین «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» نیز در این آئین با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و همچنین گرامیداست روز پرستار، از تلاش مجموعه مدیران و مربیان آموزش و مرورش آبادان تقدیر کرد و ادامه داد: دشمنان در صدد به انحراف کشیدن جوانان ما هستند و می خواهند با برنامه ریزی‌های قوی و نیز متناسب با طبع و سلیقه جوانان آنان را به تباهی بکشانند.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه دشمن مقدسات را مورد هدف قرار داده است یاد آور شد: خوشبختانه آبادان در زمینه فعالیت قرانی استعداد‌های خاصی دارد لذا باید از این توانایی برای آموزش جوانان استفاده کرد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان دانش آموزان نخبه قرآنی نخبه علمی و قرآنی خبرگزاری شبستان خوزستان امام جمعه آبادان منطقه آزاد اروند آبادان تجلیل استان خوزستان آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری