Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@16:19:45 GMT

تعلیق پرواز‌های ایران و انگلیس

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۸۹۰۶

تعلیق پرواز‌های ایران و انگلیس

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پروازها بین ایران و انگلستان تا دو هفته تعلیق می شود.

"شهرام آدم نژاد" یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: با تشخیص وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، پروازها به مقاصد انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در این راستا گفت: با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در انگلستان به تشخیص وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم، پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با افزایش نگرانی‌ها در پی شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در جنوب انگلستان، برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اقدامی فوری، کلیه پروازهای ورودی از بریتانیا را لغو و ممنوع اعلام کردند.

اعمال محدودیت‌های اضطراری اخیر توسط برخی کشورهای اتحادیه اروپا در شرایطی صورت می‌گیرد که وزیر بهداشت بریتانیا، گونه شناسایی‌شده جدید ویروس کرونا را به لحاظ سرعت شیوع، «مهارناپذیر» خوانده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انگلیس ایران پرواز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • انتقاد یک رواشناس اجتماعی بیان کرد؛ رواج قلیان در ایران نتیجه کم کاری وزارت بهداشت
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران