Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابازاده گفت: به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل ۱۰۰ سبد حمایتی ویژه شب یلدا بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

«محمدعلی بابازاده» به شیوع کرونا و مشکلات معیشتی مردم به ویزه خانواده های زندانیان براثر تعطیلی کسب و کارها اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: امسال با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی به مناسبت شب یلدا، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل طی اقدامی خداپسندانه ۱۰۰ بسته حمایتی تحت عنوان مومنانه های یلدایی تهیه و بین خانواده های زندانیان توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل افزود: این بسته ها شامل: آجیل، تنقلات و شیرینی و میوه بوده است که با حفظ کرامت این خانواده ها،توزیع شد.

 

بابازاده با بیان اینکه دید و بازدید و رفتن به دیدار اقوام یکی از سنت های ویژه شب یلدا است، خاطرنشان شد: به خانواده های محترم زندانیان توصیه شد که امسال به جای دورهمی‌های شلوغ، در خانه بمانند تا از خطر ابتلا به کرونا در امان باشند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانواده های زندانیان توزیع بسته معیشتی شب یلدا کرونا شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد