Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد پرسپولیس در فینال خیلی خوب بود و اگر روی دو حادثه گل نمی‌خورد می‌توانست قهرمان شود.

مرتضی فنونی‌زاده، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در خصوص شکست سرخ‌پوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تیم ما حریف همه چیز شد غیر از تکنولوژی و نتوانست آن را دریبل بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در دقایق ابتدایی محتاط بازی کرد و بعد از گذشت 20 دقیقه مشاهده کردید بیشتر صاحب توپ و میدان بود و موقعیت‌های هم ایجاد کردند. داشتن هشت کرنر در طول بازی بیانگر این است که پرسپولیس هجومی‌تر بازی کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد بچه‌ها یک بازی هوشمندانه انجام دادند و یک دفاع منطقی.

او در خصوص تیم اولسان هیوندای ادامه داد: من فکر می‌کنم ضعیف‌ترین تیمی که پرسپولیس با آن در مقدماتی، نیمه نهایی و فینال بازی کرد همین اولسان بود. اگر اولسان دو بازیکن خارجی‌اش را نداشت، از این هم ضعیف‌تر عمل  می‌کرد. تا قبل 18 قدم خوب بود اما درون محوطه جریمه نبوغ نداشت. با دو اشتباه سهوی به خصوص روی گل دوم پرسپولیس شکست خورد.

فنونی‌زاده در خصوص اشتباه مهدی شیری در پنالتی دوم اولسان هیوندای کره‌جنوبی گفت: مهدی شیری نمی‌خواست آن‌طور شود و این اتفاق با زرنگی بازیکن حریف رخ داد. اگر دقت می‌کردید شیری بهترین بازیکن نیمه اول بود برخلاف سعید آقایی که مقداری در بازی کردن عجول بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: بچه‌ها بعد از دریافت گل دوم، زمان زیادی داشتند که گل خورده را جبران کند اما این اتفاق نیفتاد. از نظر من شجاعی باید زودتر به زمین می‌آمد. به هر حال او هم بازیکن جوانی است و هم چپ پا. امید عالیشاه فوق‌العاده بازی کرد ولی  خسته شد. ما سه هافبک چپ فوق‌العاده در پرسپولیس به نام‌های احسان پهلوان، امید عالیشاه و علی شجاعی را داریم. بهترین تیم‌های آسیایی هم در سمت چپ‌شان چنین بازیکنانی ندارند.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: با توجه به اینکه این بازی، برگشت نداشت یحیی گل‌محمدی باید تمام تلاشش را می‌کرد و از سه مهاجم استفاده می‌کرد. او مثلا می‌توانست یک نفر از هافبک دفاعی‌ها را کم کند. پرسپولیس در 5 دقیقه پایانی خیلی فشار آورد در حالی که باید این کار را 15 دقیقه مانده به آخر بازی انجام می‌داد. 

فنونی‌زاده در پایان با حمایت از بازیکنان پرسپولیس افزود: همه بچه‌ها خوب کار کردند به خصوص خط دفاع به تیم اولسان موقعیت نداد و روی دو حادثه گل خورد. کلا یکی، دو ضربه سر بازیکن برزیلی آنها زد و موقعیت دیگری نداشتند که اگر قرار باشد همه توپ‌ها گل شود که دیگر فوتبال نیست، بسکتبال است! باید الان حواس سرخ‌پوشان به بازی‌های لیگ برتر باشد و ان‌شاءالله که امسال پرسپولیس در لیگ برتر یا جام حذفی قهرمان شود و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. بچه‌ها بسیار زحمت کشیدند و چشم 80 میلیون ایرانی به ساق پای آنها بود و پرسپولیس روی اتفاق باخت. من کاملا منطقی می‌گویم دو سال پیش پرسپولیس جلوی کاشیما بد بازی کرد ولی جلوی اولسان خوب بودیم. بچه‌ها باید از این اتفاقات درس بگیرند و هر روز بهتر از دیروز شوند و باید این بازی را فراموش کنند. بچه‌ها باید حواس‌شان به لیگ برتر باشد چون سه بازی عقب افتاده هم دارند و بازی‌هایشان فشرده است. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس مرتضی فنونی زاده فینال آسیا بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود