Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم یکسان سازی جوایز قهرمانان ورزشس معلول و غیرمعلول تاکید کرد.

حبیب الله خجسته پور در شورای ورزش همگانی این استان به تمجید از مدال آوران معلول از آوردگاه های ملی و بین المللی پرداخت و اظهار کرد: وقتی پرچم جمهوری اسلامی ایران در یک آوردگاه آسیایی و یا جهانی به اهتزاز در می آید، این افتخار فارغ از اینکه ورزشکار معلول یا غیرمعلول باشد، متعلق به تمامی مردم کشور است و چه بسا که ارزش قهرمانی ورزشکار معلول و جانباز به دلیل سختی ها و محدودیت های موجود دو چندان باشد و به همین دلیل یکسان سازی جوایز قهرمانی این دو قشر، امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تمامی دستگاه های متولی امر ورزش جانبازان و معلولین در استان خواست: به صورت ویژه و عملیاتی برای بهبود زمینه و فرصت ورزش این قشر از جامعه، پای کار باشند

 وی با تاکید بر اینکه آمادگی داریم تا با اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخار آفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش در استان، در راستای بهبود و ارتقاء شاخص های ورزش این قشر گام برداریم، گفت: نیاز است تا در این مسیر تمامی دستگاه های متولی امر و دستگاه های غیر متولی که در جامعه هدف خود با جانبازان و معلولین در ارتباط بوده و ارائه خدمت می کنند، به صورت ویژه پای کار باشند.
وی ادامه داد: هیات ورزش جانبازان و معلولین تنها صرفا یک هیات نیست، بلکه در قالب یک هیات فعالیت و اقدامات تعداد زیادی از رشته های ورزشی ویژه جانبازان و معلولین را مدیریت می کند که امری حائز اهمیت است.
خجسته پور بر مناسب سازی تمامی سالن های ورزشی موجود در استان تاکید کرد و اظهار کرد: این اقدام علاوه بر کم کردن هزینه ها در قالب جلوگیری از ساخت اماکن ورزشی جدید، منفعتی دوجانبه برای ورزشکاران سالم و معلول به همراه دارد؛ چرا که حضور همزمان این دو قشر از ورزشکاران در کنار هم، برای افراد ورزشکار سالم انگیزه و برای ورزشکاران معلول اعتماد به نفس به همراه خواهد داشت.
وی ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات انجام شده در حوزه ورزش های همگانی در استان به خصوص در شرایط همه گیری ویروس کرونا، اضافه کرد: با موافقت ضمنی استاندار سمنان، بحث در اختیار قرار گرفتن سالن های ورزشی استان در حد مقدورات اجرایی خواهد شد تا شاهد ارتقاء شاخص های کمی و کیفی در بحث ورزش جانبازان و معلولین در استان باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر یکسان سازی جوایز قهرمانی ورزشکاران معلول و غیرمعلول تاکید کرد و گفت: زمانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران در یک آوردگاه آسیایی و یا جهانی به اهتزاز در می آید، این افتخار متعلق به تمامی مردم کشور است و چه بسا که ارزش قهرمانی ورزشکار معلول و جانباز به دلیل سختی ها و محدودیت های موجود دو چندان باشد و به همین دلیل یکسان سازی جوایز قهرمانی این دو قشر، امری ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی معاون سیاسی استاندار سمنان منطقه سمنان ورزش معلولان جانبازان و معلولین قهرمانی ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباس فلاحتی مطلق ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به همت هئیت کشتی پهلوانی و همکاری ستاد دیه استان، جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گود زورخانه یاسوج برگزار شد.

وی بیان داشت: پهلوانان و ورزشکاران زورخانه همیشه میراث دار و جلودار دستگیری نیازمندان بوده‌اند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: در این آئین ورزشکاران ورزش باستانی با اقتدا به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) وارد گود زورخانه شدند و پس از اجرای حرکات باستانی و ادای احترام به منش مولای علی علیه السلام، برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مبالغی جمع آوری کردند.

وی افزود: این آئین با حضور مسئولان در نهادهای زندان‌های استان، ورزش و جوانان، هئیت های همگانی و رزمی، بسیج حقوقدانان و وکلای قوه قضائیه و خیرین و نیکوکاران ورزشی و خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد.

کد خبر 6090968

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟