Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن آمریکایی با استدلال اینکه قیمت انگشتر ازدواج آن‌ها متناسب با درآمد داماد نیست و با در نظر گرفتن ارزان بودن انگشتر، سنتی را که مربوط به دهه سی میلادی است را احیا کرد. همسر این زن گفت که پس از تاثیر گرفتن از مادرش که در صنعت جواهرات کار می‌کند، از تصمیم برای رد حلقه ازدواج تعجب کرده است، زیرا طبق یک استاندارد اعتقادی قدیمی قیمت کمتری در نظر گرفته شده بود که شوهر آینده باید حداقل ۱۰ درصد از درآمد سالانه خود را صرف خرید حلقه ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




این مرد آنچه را که در معرض دید او بود را ارائه داد تا درباره رفتار نامزدش بحث کند و اینکه آیا طبق سنت قدیمی او را مجبور می‌کند که با او همگام شود یا نشود؛ این بدان معنی است که وی باید بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار برای حلقه ازدواج هزینه کند. این سنت باستانی به کمپینی که در اوایل دهه ۱۹۳۰ توسط جواهرفروشان راه‌اندازی شد، برمی‌گردد و از مردان می‌خواهد با صرف دستمزد یک ماهه خرید حلقه ازدواج، دلبستگی خود را به شریک زندگی خود ثابت کنند. نظرات بسیار زیادی در رابطه با این خبر منتشر شد که اکثریت افراد حق را به مرد می‌دادند و می‌گفتند که خواسته زن بی‌جا است؛ خصوصا پس از اینکه مشخص شد کار او تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته و درآمدش را برای اعضای خانواده اش خرج کرد. یکی از آن‌ها نوشت: قیمت انگشتر من ۵۰۰ دلار است و من از دریافت آن بسیار خوشحال شدم و اگر همسرم خرج بیشتری کند، راضی نیستم. ارزش شوهرم من بیش از این قیمت‌ها است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تازه عروس انگشتر قیمت انگشتر حلقه ازدواج پارسی خبر حلقه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور