Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی قرمزها بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که همراه قرمزها به تهران نمی آید تا بحث انتخاب جانشین او برای حضور در ترکیب پرسپولیس به یکی از دغدغه های کادر فنی این تیم تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن در پایان بازی مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در پاسخ سؤال خبرنگار الکاس درباره اینکه به تهران سفر می‌کند یا در قطر میماند گفت:

ان‌شاءالله در قطر می‌مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود هافبک عراقی پرسپولیس قرار است در روزهای آینده مذاکرات نهایی خود را با تیم القطر انجام داده تا با آغاز نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر با پیراهن این تیم به میدان برود.

ماجرا از جایی شروع شد که بشار رسن توانست با درخشش در ترکیب سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نقشی پررنگ در صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به فینال ایفا کند. در ادامه شایعات زیادی درباره توافق او با باشگاهی قطری شکل گرفت که بازگشتش به تهران را با گمانه‌زنی زیادی مواجه کرد. در نهایت اما این هافبک عراقی با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد. این همکاری از سوی مدیرعامل وقت نیز تایید شد و مهدی رسول‌پناه از این اقدام خود به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرد.

جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سه جلسه طولانی مدت با بشار و مدیر برنامه‌هایش برگزار کرد اما نتوانست رضایت این بازیکن را برای ماندن در پرسپولیس جلب کند.

در چنین شرایطی مسلما پر کردن جای خالی بشار دغذغه اصلی یحیی و کادر فنی پرسپولیس خواهد بود. نکته نگران‌کننده اینجاست که با توجه به اتفاقات غیر منتظره و غیرقابل پیش‌بینی هیچ‌کدام از خریدهای یحیی در راستای پر کردن جای خالی بشار نبوده و خیلی از ستارگانی که می‌توانستند گزینه جانشینی این بازیکن باشند یا با تیم‌های خود تمدید کرده‌‌اند و یا به تیم جدیدی پیوسته‌اند.

سرمربی قرمزها برای پر کردن جای خالی رسن گزینه‌های محدودی دارد و به احتمال فراوان باید از بین سیامک نعمتی،امید عالیشاه و مهدی خانی یکی را برای پر کردن جای خالی بشار رسن در ترکیب پرسپولیس انتخاب کند. این احتمال وجود دارد با توجه به نمایش های خوب امید عالیشاه در بازی های اخر پرسپولیس او در ترکیب ثابت قرمزها در بازی های آینده به میدان برود.

باید منتظر ماند و دید که پرسپولیس در بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران چه بازیکنی را در ترکیب این تیم جانشین هافبک بازیساز عراقی خود خواهد کرد، آنچه مشخص است نبود بشار قطعا تاثیرات منفی خود را در بازی های این تیم نشان خواهد داد و باید کادر فنی این تیم به فکر پر کردن این خلاء در ترکیب قرمزها باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن امید عالیشاه امید عالیشاه بشار رسن پرسپولیس پر کردن جای خالی بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!