Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل بین المللی گفت: برخی از کشورهای اروپایی از فردی حمایت می‌کنند که در رسانه‌های وابسته به خود، چگونگی تخریب اموال عمومی را آموزش می‌داد و زمانی که به سزای اعمال خود رسید، آن را به عنوان یک رفتار ضد حقوق بشری تلقی کردند و به دنبال تشدید تبلیغات ایران هراسی در دنیا هستند.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قطعنامه ضد ایرانی اخیر اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سریال ایران هراسی در حوزه حقوق بشر این بار به پارلمان انگلیس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانست حاکمیت اسلامی در ایران را بپذیرد؛ زیرا تهران تمامی یافته‌های نظام سکولار را در طی ۴۰۰ سال گذشته به سخره گرفته بود. موضوع حقوق بشر و مخالفت با قوانین اسلامی در دستور کار کشورهای سلطه‌گر و نهادهای بین‌المللی قرار گرفت.

وی افزود: در طی ۴۰ سال گذشته چندین قطعنامه به اصطلاح حقوق بشری علیه قوانین اسلامی تصویب شده است، در صورتی که رنگین پوستان در ایالات متحده آمریکا تحت شدیدترین فشارها قرار دارند، اما اجرای عدالت در جمهوری اسلامی را ضدیت با قوانین حقوق بشری تلقی می‌کنند.

این کارشناس روابط بین‌الملل ادامه داد: قوانین کشورها بر اساس عقاید، فرهنگ، آداب و رسومشان تنظیم شده است، اما نظام سکولار قوانین ما را برنمی‌تابد. در حالی که رژیم سعودی گردن مخالفان خود را با شمشیر قطع می‌کند، اما از سوی نظام‌های سلطه‌گر نقض قانون بشر تلقی نمی‌شود.

صدرالحسینی یادآور شد: مخالفت جمهوری اسلامی ایران با یکجانبه گرایی و سلطه گرایی برخی کشورهای بین‌المللی باعث شده آنها تبلیغات ایران هراسی خود را بر محور حقوق بشر اجرای کنند. بیش از دو سال است که مردم فرانسه تحت شدیدترین برخوردهای نیروهایی امنیتی قرار دارند، اما حامیان حقوق بشر در مقابل خشونت‌های پلیس این کشور علیه مردمش سکوت کرده اند. برخی جنایتکاران که دستشان به خون مردم ایران آلوده است با آرامش در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای اروپایی از فردی حمایت می‌کنند که در رسانه‌های وابسته به خود، ساخت بمب‌های دستی و چگونگی تخریب اموال عمومی را آموزش می‌داد و زمانی که به سزای اعمال خود رسید، آن را به عنوان یک رفتار ضد حقوق بشری تلقی کردند و به دنبال تشدید تبلیغات ایران هراسی در دنیا هستند.

کد خبر 463051

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا روح الله زم اعدام روح الله زم روح الله زم اعدام شد آمریکا ایالات متحده آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تبلیغات ایران هراسی کشورهای اروپایی ایران هراسی حقوق بشری حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی خاش، به صحنه آمدند، تا به دنیا بگویند، مردم مسلمان ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده و هستند و هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم می‌کنند.

دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی مظلومان غزه، هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم کردند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در جمع دانشجویان گفت: امروز تمام ملل آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده و نسل کشی‌ها و اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت‌های صهیونیست‌ها را می‌بینند و از اقدامات حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام حسن شیبک ادامه داد: حمایت‌های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشانگر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.
وی اظهارداشت: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی‌ها و سلطه طلبی‌های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکا و اروپا عامل اصلی ناامنی، اقدامات تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشور‌های دنیا است.

وی تصریح کرد: دفاع از مردم مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه، نه تنها خط قرمز امت اسلامی بوده، بلکه تمام ملل آزادی خواه دنیا از اقدامات جنایتکاران صهیونیستی، آمریکایی و اروپایی تنفر دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم