Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «استاد الدوحه» قطر در گزارشی به تغییرات قابل انتظار در تیم الدحیل در نقل و انتقالات زمستانی پرداخت و از «یوسف المساکنی» تونسی، «مهدی بن عطیه» مراکشی و رامین رضاییان ایرانی به عنوان سه بازیکنی یاد کرد که در لیست مازاد سرمربی الدحیل هستند و انتظار می‌رود در نقل و انتقالات زمستانی جدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت: «صبری لاموشی سرمربی الدحیل به عنوان بخشی از آماده سازی تیمش برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها که قرار است در ماه فوریه برگزار شود، به دنبال ایجاد تغییرات زیادی در لیست تیمش با چند بازیکن داخلی و خارجی است … لاموشی در تلاش است تا تیم خود را از نو تنظیم کند. پیش بینی می‌شود یوسف المساکنی اولین بازیکنی باشد که در نقل و انتقالات زمستانی از الدحیل خارج می‌شود. مساکنی به دلیل مصدومیت‌هایی که کار او را مختل کرد، در این فصل زیاد برای الدحیل بازی نکرد و انتظار می‌رود او به یک تیم جدید قطری یا خارجی منتقل شود.»

در ادامه گزارش استاد الدوحه آمده است: «دومین بازیکنی که انتظار جدایی اش وجود دارد، رامین رضاییان است که پیش بینی می‌شود به یک تیم قطری دیگر قرض داده شود؛ جایی که خبر انتقالش به تیم السیلیه گزارش شده است. رضاییان در آخرین نقل و انتقالات تابستانی از تیم الشحانیه به تیم الدحیل پیوست و یکی از نفرات اصلی ولید الرکراکی سرمربی سابق الدحیل بود. با آمدن صبری لاموشی و تمایل او به جذب یک بازیکن آسیایی دیگر، بازیکن ایرانی دیگر مورد علاقه او نیست. این تغییرات ممکن است شامل مهدی بن عطیه مدافع مراکشی هم بشود.»

کد خبر 5100846 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رامین رضاییان تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال السیلیه قطر تیم فوتبال پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال تکواندو بشار رسن رحمان عموزاد یحیی گل محمدی لیگ کشتی اردوی تدارکاتی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است

رسانه‌های عبری گزارش دادند، هیچگونه پیروزی در رفح در انتظار رژیم صهیونیستی نیست چرا که نخست وزیر این رژیم از ترس فلج شده و قادر نیست یک تصمیم مهم بگیرد.

به گزارش ایسنا، بن کسبیت، نویسنده سیاسی رژیم صهیونیستی گفت: هیچگونه پیروزی در رفح در انتظار ما نیست چرا که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر از ترس فلج شده و قادر نیست یک تصمیم مهم بگیرد. نخست وزیر از مدت‌ها پیش به باری بر دوش اسرائیل تبدیل شده است و باید کرسی‌اش را خالی کند. این کاری است که انگلیسی‌ها با نویل چمبرلین، نخست وزیر اسبق انگلیس در اواسط جنگ جهانی دوم کردند. آنها این کار را به خاطر علاقه به وینستون چرچیل نکردند بلکه به این دلیل که هیچ گزینه دیگری نداشتند. آنها به این دلیل دست به چنین کاری زدند که چمبرلین شکست خورده بود و انگلیس را از یک ننگ به ننگ دیگری می‌برد و یک مفهوم شکست خورده را ایجاد کرد.

طبق گزارش المیادین، وی افزود: تنها چیزی که در حال حاضر می‌تواند نتانیاهو را به جنون و ورود با تمام قدرت و نیرو به رفح  وادار کند حکم‌های جلبی است که دیوان کیفری بین‌المللی در لاهه قصد دارد علیه وی صادر کند.

بن کسبیت نقل از دو منبع فاش کرد: نتانیاهو، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را در مکالمه تلفنی خود تهدید کرد که اگر آمریکا مانع صدور حکم جلب نشود مذاکرات را متوقف می‌کند و حمله را به رفح با یا بدون وجود یک میلیون آواره فلسطینی در آنجا انجام می‌دهد.

این نویسنده اسرائیلی افزود: تنها راهی که باعث می‌شود نتانیاهو تهدیداتش را اجرا کند سرنوشت شخصی وی است. به گفته افراد نزدیک به وی نتانیاهو در حال حاضر ۷۰ درصد از زمان و ۸۰ درصد از توان و انرژی خود را روی حل مسئله حکم جلب گذاشته است.

این تحلیلگر این مسئله را به تمسخر گرفت و گفت: این پرونده مثل امنیت اسرائیل بی‌اهمیت نیست. حکم‌های جلب سرنوشت شخصی نتانیاهو است. او نمی‌تواند زندگی را بدون سفرهای سرگرم کننده به خارج با پول دولت یا برخی از خیرین تصور کند.

اخیرا سایت آکسیوس آمریکا فاش کرد نتانیاهو از جو بایدن برای ممانعت از صدور حکم دیوان کیفری بین‌المللی علیه مسئولان ارشد اسرائیلی درخواست کمک کرده است.

این سایت گزارش داد اعضای کنگره آمریکا به دیوان بین‌المللی در لاهه نسبت به صدور حکم جلب مسئولان ارشد اسرائیلی هشدار دادند و تهدید کردند این اقدام با پاسخ آمریکا روبرو خواهد شد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اخیرا گزارش داد، این اتفاق دنیای نتانیاهو را تکان داده است تا حدی که یکی از افرادی که با وی کار می‌کند گفته که نتانیاهو وحشت زده و عصبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل