Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور اسفندیار مختاری  مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی بیناد علوی دیشموک و با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر با اهدای شاخه‌ گل به پرستاران مرکز سلامت شبانه‌روزی دیشموک از تلاش و جانفشانی‌های آنها بخصوص در دوره مقابله با کرونا قدردانی و تجلیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در این دیدار گفت: پرستاران کسانی هستند که در دوران سخت کرونایی استقامت خود را که برگرفته از استقامت حضرت زینب(س) بود نشان دادند.

اسفندیار مختاری مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) گفت: پرستاران افسران پرمهر عرصه سلامت و مرهم دردهای سوزناک بیماران کرونایی هستند.

وی اذعان کرد: پرستاران با سرمشق گرفتن از صبرهای حضرت زینب(س) مهر، عطوفت، ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه هدیه می‌کنند.

مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک ضمن تبریک این روز بزرگ گفت: حضرت زینب اسوه صبر و ایستادگی مسلمانان و زنان جهان است به همین خاطر این روز را به نام روز پرستار نام نهادند تا دلیلی بر جایگاه رفیع پرستاران باشد.


 

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران سلامت امام جمعه دیشموک حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وحید زمان زاده افزود: در صورت خلا مراکز درمانی از نیروهای پرستاری، این مساله لطمه بزرگی بر پیکره سلامت کشور وارد خواهد آورد، مصداق این‌موضوع، افزایش استعفای پرستاران از مراکز درمانی است که به طور مستقیم سلامت مردم را نشانه گرفته است.

بیشتر بخوانید: لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران به کجا رسید؟

وی گفت: امروز ضروت توجه به خواسته های پرستاران، از مرز درخواست های شخصی یا پیگیری های صنفی در سازمان نظام پرستاری و سایر نهادهای پرستاری عبور کرده و در صورت ادامه این شرایط بحرانی، سلامت مردم به خطر خواهد افتاد.

زمان زاده افزود: تنها راه بازگشت و ترغیب پرستاران جهت ماندگاری در مراکز درمانی، فارغ از بوروکراسی های اداری، توجه اورژانسی به مشکلات معیشتی و قانونی پرستاران به صورت ویژه و آن طور که مورد نظر قانون و خود پرستاران در زمینه های مختلف مانند تعرفه گذاری خدمات پرستاری، فوق العاده خاص با بالاترین ضریب، تبدیل وضعیت و…، است.

وی خاطر نشان کرد: باید مسئولین در قوای سه گانه برای حفاظت از سلامت و رفاه مردم که بنیادی ترین هدف حاکمیتی است، پرستاری را به صورت اختصاصی در نظر بگیرند چرا که در صورت عدم تغییر نگرش ها نسبت به مقوله پرستاری و مراقبت، دچار بحران بزرگی در حوزه سلامت خواهیم شد و تاخیر در این موضوع عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت که مسئولان خدوم در دولت باید جوابگوی آن باشند.

زمان زاده افزود: امیدوارم دلسوزان نظام‌سلامت چشمان خود را شسته و با یک نگاه منطقی تر و معقولانه تر به مساله مسائل رفاهی و معیشتی پرستاران که از عوامل اصلی مهاجرت پرستاران می باشد، ورود نمایند زیرا آیندگان اعمال ما را به بهترین شکل، تحلیل خواهند کرد و این آینده خیلی دور نیست.

کد خبر: 1228954 برچسب‌ها پرستار

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج