Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا محملی برای خودنمایی و بروز رفتارهای پوپولیستی فراهم کرد که برای این تیم، فقط حاشیه سازی کاذب را در پی داشت.

به گزارش مشرق، حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا محمل و فرصت خوبی را ایجاد کرد تا برخی مقامات سیاسی و اجتماعی تلاش کنند تا با برخی رفتارها و گفتارها، نام خود را کنار این باشگاه قرار دهند و به گمان خود، از این راه بتوانند به جمع علاقه مندان خود اضافه کنند یا بیشتر دیده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با توجه به رویکرد تبلیغاتی و عوام گرایانه آن، همواره بی نتیجه بوده و صرفا باعث حاشیه سازی کاذب برای چنین تیم هایی می شود.

بیشتر بخوانید:

وعده بازیکن پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی

در این شرایط، معقولانه و مدبرانه بود که مدیران باشگاه پرسپولیس که در این سفر هم حضوری پرقدرت داشتند و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی و نفر اول تیم، با حواس جمع تر و تمرکز بهتر، نسبت به این کنش ها، واکنش نشان می دادند. آنها می بایست مانع از وقوع چنین رفتارهایی می شدند که نه تنها کمکی نمی کند که بر دامنه حساسیت زایی های کاذب و غیرواقعی نیز می افزاید. البته در کنار این موضوع، ملی سازی یک بازی باشگاهی، تبعات گسترده ای دارد که ناشی از بی تدبیری مدیریت پرسپولیس و البته نهادهای بالادستی ورزش کشور است.

باشگاه پرسپولیس می بایست در رسانه ای کردن این موارد، درایت بیشتری به خرج می داد و بیهوده، شب دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هیجان کاذب و تبلیغی را به مجموعه خود وارد نمی کرد. چنین تماس هایی شاید دارای رویکردهای عوام گرایانه و تبلیغی باشد اما جز حواشی و ایجاد فضای دو یا چند قطبی بی ثمر، حاصل دیگری ندارد. 

بهتر بود فضای اردوی پرسپولیس عاری و خالی از این تماس های تصویری، حضوری و نوشتاری بود تا تمام ذهن و تمرکز به رویایی اختصاص می یافت که می توانست در شهر دوحه قطر تحقق پیدا کند اما چنین نشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی باشگاه پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت