Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در آسیا به ایران بازگشت.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/10/1؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

استقلال و شهر خودرو دو پلی آف داشتند، استقلال و فولاد یک انتخابی دارند

تیم های استقلال و فولاد در پلی آف آسیا باید به مصاف تیم های اماراتی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت پلی آف این فصل با فصل گذشته در این است که این بار نمایندگان ایران فقط یک بازی انتخابی برای حضور در مرحله گروهی دارند.

به گزارش طرفداری، روز گذشته پرونده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 با قهرمانی اولسان هیوندای از کره جنوبی به پایان رسید.

برای رقابت های لیگ قهرمانان 2021 سهمیه ایران همچنان همان 2+2 است و تیم های پرسپولیس و تراکتور که به ترتیب قهرمان لیگ و جام حذفی شده اند به صورت مستقیم در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد و تیم های استقلال و فولاد هم باید برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان رقبای خود را شکست دهند.

دو تیم استقلال و فولاد برای مرحله پلی آف باید به مصاف تیم های اماراتی بروند.

استقلال برای حضور در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان 2021 باید به مصاف العین برود و فولاد هم باید با الوحده بازی کند. فصل گذشته استقلال ابتدا با نادی الکویت روبرو شد و سپس به مصاف الریان رفت. شهر خودرو هم پس از غلبه بر الرفاعی بحرین، السیلیه قطر را برد. در واقع سال گذشته ایران 2 سهمیه مستقیم و دو سهیمه 25 درصدی داشت اما این بار ایران دو سهمیه کامل و دو نیم سهمیه دارد.

ماجرای شکایت تراکتوری ها از سبحان خاقانی چیست؟

سبحان خاقانی، بازیکن جوان استقلال که در چند بازی اخیر این تیم به یکی از مهره های ثابت ترکیب آبی پوشان تبدیل شده است و حتی مقابل شهر خودرو برای استقلالی ها یک گل به ثمر رساند، حالا با شکایت تیم قبلی خود مواجه شده است.

 تراکتوری ها این روزها  ادعا می کنند جدایی خاقانی از این تیم و پیوستنش به استقلال قانونی نبوده و سبحان بدون رضایت باشگاه تبریزی قراردادش را یک طرفه فسخ کرده و این فسخ یک طرفه وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش طرفداری، سبحان خاقانی قبل از حضور در استقلال، تحت عضویت باشگاه تراکتور تبریز بود و حالا این باشگاه تبریزی ادعا می کند فسخ قرارداد خاقانی با تراکتور وجاهت قانونی ندارد.

یکی از مواردی که می تواند بازیکن با استناد به آن قراردادش را با تیم فسخ کند، حضور کمتر از 10 درصدی در مسابقات رسمی یک فصل فوتبالی است اما این قانون برای اجرایی شدن دارای جزییات دیگری هم است.

ماده 15 آیین‌ نامه نقل و انتقالاتی فیفا می گوید اگر یک بازیکن در کمتر از 10 درصد از مسابقات رسمی یک فصل فوتبالی بازی کرده باشد می تواند قراردادش را با تیمی که در آن عضویت دارد فسخ یک طرفه کند و این درخواست فسخ باید تا 15 روز پس از آخرین بازی رسمی تیم در فصل داده شود.

اما این قانون شامل بازیکنان حرفه ای می شود. طبق ادعای تراکتوری ها سبحان خاقانی در لیست بازیکنان حرفه ای باشگاه تراکتور حضور نداشت است پس این قانون شامل سبحان خاقانی نمی شود و این بازیکن حق فسخ یک طرفه با تراکتور را نداشته است.

هوشنگ نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور هم در مصاحبه امروزش به این نکته اشاره کرد و مدعی شد کمیته تعیین وضعیت باید به این پرونده ورود کند.

این که مهاجم استقلال شامل ماده 15 قانون نقل و انتقالات فیفا می شود یا نمی شود؟ را کمیته تعیین وضعیت باید مشخص کند.

کریستیانو رونالدو برنده جایزه پای طلایی 2020 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس چند هفته پیش موفق شد جایزه پای طلایی 2020 را از آن خود نماید.

به گزارش طرفداری، جايزه بين‌ المللی گلدن فوت یا پای طلایی، جايزه‌ ای است كه از سال 2003، هر سال به بازیکنی كه در طول دوران حرفه ای خود در هر دو سطح ملی و باشگاهی نتايج درخشانی كسب كرده و از طرفی حداقل 28 سال داشته باشد، تعلق می ​گيرد. شخصيت والا، اعتماد و احترام مردم و كارشناسان به آن​ها از جمله ديگر شرايط انتخاب است. این عنوان در طول دوران حرفه ای هر بازیکن فقط یک بار می تواند به او تعلق گیرد.

کریستیانو رونالدو در حالی برنده جایزه پای طلایی 2020 شد که سرخیو راموس، روبرت لواندوفسکی، جورجو کیه لینی، جرارد پیکه، آرتورو ویدال، جرارد پیکه، سرخیو آگوئرو، لیونل مسی، محمد صلاح و نیمار دیگر نامزدهای کسب این عنوان بودند.

پیروزی پورتو مقابل ناسیونال در حضور 78 دقیقه ای طارمی / لیگ پرتغال

پورتو در حضور مهدی طارمی موفق به شکست ناسیونال شد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال تیم های پروتو و ناسیونال از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند. در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم، این پورتو بود که توانست با حساب 2-0 پیروز شود. مهدی طارمی در این بازی 78 دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را به ثبت رساند. همچنین گل اول پورتو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که این پنالتی نیز توسط طارمی گرفته شده بود.

کاروان پرسپولیس به تهران بازگشت

کاروان پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب  قهرمانی و شکست مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا فصل 2020 در دوحه قطر بعدازظهر امروز (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

هادی چوپان به مقام چهارمی مستر المپیا 2020 رسید

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران به عنوان چهارم مسابقات مستر المپیا در سال 2020 رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، هادی چوپان که روز گذشته توانسته بود به همراه برندون کوری آمریکایی، فیل هیث آمریکایی و بیگ رامی مصری از گروه مقدماتی به فینال رقابت ها صعود کند، امروز در رقابت با بزرگان پرورش ‌اندام دنیا عنوانی بهتر از چهارم را کسب نکرد. در مسابقات مستر المپیای 2020، فیل هیث یکی از شناخته شده ‌ترین چهره‌ های شناخته شده این رشته که هفت بار عنوان قهرمانی را از آن خود کرده پس از 2 سال به رقابت ها برگشت.

میلاد سرلک، بهترین بازیکن فینال آسیا

هر چند پرسپولیسی ها در نهایت نتوانستند دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به سود خود تمام کنند اما عملکرد خوب برخی بازیکنان این تیم دیده شد و به این ترتیب با اعلام کارشناسان AFC توانستند در جمع بهترین بازیکنان فینال آسیا قرار بگیرند.

به گزارش طرفداری، میلاد سرلک با کسب نمره 7.3 به عنوان بهترین بازیکن فینال انتخاب شد و پس از او نیز مهدی عبدی با امتیاز 6.9 در رده دوم قرار گرفت.

پس از این دو بازیکن، جونیور نگرائو و دیو بولتویس در رده های سوم و چهارم بهترین های این بازی قرار گرفتند. بشار رسن و حامد لک نیز دو بازیکن دیگر پرسپولیسی ها در این لیست بودند.

ایبار 1-3 رئال مادرید؛ برد های متوالی برای صعود به رده دوم لیل 0-0 پاری سن ژرمن؛ پاریسی ها بازهم فرصت سوزی کردند، لیل صدرنشین ماند لاتزیو 2-0 ناپولی؛ تیم گتوزو مقابل بزرگان حرفی برای گفتن ندارد آتالانتا 4-1 آاس رم؛ بازگشت شکوهمندانه یوزیپ ایلیچیچ! اینتر 2-1 اسپتزیا؛ اختلاف یک امتیازی با صدر جدول حفظ شد ساسولو 1-2 میلان؛ با سریع ترین گل تاریخ سری آ، روسونری در صدر ماند برایتون 1-1 شفیلد یونایتد؛ توقف مقابل تیم قعر جدولی در روز بدشانسی جهانبخش تاتنهام 0-2 لسترسیتی؛ نه از مدافعان مستحکم خبری بود، نه از مهاجمان زهردار منچستریونایتد 6-2 لیدز یونایتد؛ بی رحم تر از همیشه به سوی صدر جدول

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار حساس و تعیین کننده رقابت‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. مسابقه‌ای که برای آبی پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سمت مقابل نیز، حمید مطهری امیدوار است در نخستین تجربه خودروی نیمکت تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر، سربلند از زمین خارج شود.

دیدار امروز استقلال و تراکتور تنها به نبرد میان دو تیم خلاصه نمی‌شود چرا که ۲ پاسور برتر لیگ برتر، امروز در جدالی هیجان انگیز و مهم با هم روبرو خواهند شد. جایی که ابوالفضل جلالی از استقلال و ریکاردو آلوز از تراکتور با ثبت 9 پاس گل، در رتبه نخست مشترک قرار دارند.

در بازی دور رفت، جلالی پاس گل دوم تیمش را برای گوستاوو بلانکو ارسال کرد ولی آلوز به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، در زمین بازی حضور نداشت. حالا این دو بازیکن سخت تلاش می کنند تا با گلسازی برای تیمشان، رتبه اول جدول را به تنهایی در اختیار بگیرند.

نزدیک ترین تعقیب کننده این دو بازیکن، دانیال اسماعیلی فر است که او به دلیل محرومیت، بازی امروز پرسپولیس برابر سپاهان را از دست داده و این فرصت خوبی برای آلوز و جلالی است تا فاصله خود را در جدول بهترین پاسورهای لیگ افزایش داده و در نهایت این عنوان ارزشمند را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن