Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: تعداد تخت‌های اورژانس بیمارستان سبلان به 35 تخت افزایش می‌یابد تا ارائه خدمات به مراجعین بهبود یابد.

اکبر بهنامجو در مراسم گرامیداشت روز پرستار در اردبیل اظهار کرد: ما قدردان تلاش جامعه پرستاری هستیم که در سخت‌ترین شرایط مسئولیت خطیری را عهده‌دار شده و در حقیقت با مراقبت و مداوای بیماران لبخند را بر لبان بیماران نشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به گذر این ایام سخت و دوران پیک کرونا از 520 بیمار بستری به شرایط کاهشی 300 نفر خاطرنشان کرد: در کنار تلاش پرستاران و کادر درمانی همراهی مردم سبب شد تا شرایط کاهشی را در شیوع بیماری کرونا در استان شاهد باشیم که با مراعات پروتکل‌های بهداشتی در زمستان از پیک خطرناک چهارم نیز عبور خواهیم کرد.
استاندار اردبیل گفت: ما مشکلات جامعه پرستاران را به خوبی درک می‌کنیم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی سعی دارد تا معوقات پرستاران در رایزنی با مسئولان کشوری پرداخت شده و آنها دغدغه معیشتی و تامین منابع مالی نداشته باشند.
بهنامجو به مشکل مسکن پرستاران اشاره کرد و افزود: قرار شد در قالب مسکن اقدام ملی پرستارانی که فاقد مسکن و سرپناه هستند، شناسایی و شده و لیست آنها در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد.
وی از احداث ساختمان برای نظام پرستاری خبر داد و بیان کرد: زمین مورد نیاز برای این کار تامین شده و ساخت این مجموعه به زودی آغاز خواهد شد.
استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز بیمارستان سبلان اردبیل تصریح کرد: بخش اورژانس این بیمارستان از 8 تخت به 35 تخت افزایش یافته که دهه فجر شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود.
بهنامجو با اشاره به افزایش ظرفیت بخش‌های بستری ادامه داد: تلاش بر این است تا تعداد تخت‌های بستری در این بیمارستان به 220 تخت افزایش یابد.
در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز به کاهش بیماران بستری کرونا اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی و با تبدیل شرایط استان از نارنجی به زرد شاهد آزادسازی بیمارستان سبلان از پذیرش و بستری بیماران کرونایی باشیم.
شهرام حبیب‌زاده اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 46 بیمار جدید کرونایی شناسایی شده و همچنان 74 بیمار بستری در آی‌سی‌یو داریم و 6 نفر نیز در اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر جان خود را به خاطر این بیماری از دست داده‌اند.
وی با هشدار به دورهمی‌های شب یلدا و پرهیز مردم از این تجمع غیرضرور خاطرنشان کرد: اگر تا 10 روز آینده مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌ها در دستور کار باشد، ما به وضعیت زرد خواهیم رسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز پرستار اورژانس کروناویروس بیمارستان سبلان تخت افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد