Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی مقابل تیم ایبار ابراز خرسندی و از پاسخ دادن درباره جنجالی‌ترین صحنه بازی خودداری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لالیگا موفق شد میزبان خود تیم ایبار را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها پس از این بازی به خبرنگاران گفت: بازی از هر لحاظ خوب بود. شروع‌مان عالی بود. دو گل پیش افتادیم اما بعد از آن حریف موقعیت‌هایی روی دروازه ما خلق کرد که تحت فشارمان گذاشت اما باز هم بازی را کنترل کردیم، البته اینکه تحت فشار قرار گرفتیم طبیعی بود. شروع‌مان فوق‌العاده بود اما نباید فراموش کنیم که حریف با زدن یک گل می‌تواند جریان بازی را تغییر دهد.

زیزو درباره بی‌میلی‌اش برای استفاده از سیستم چرخشی و استراحت دادن به مهره‌های اصلی تیمش هم تأکید کرد: در ادامه فصل قطعاً این کار را انجام خواهیم داد. ما یک فصل سخت و طولانی را پیش رو داریم. الان کمتر ترکیب‌مان را تغییر می‌دهیم اما من روی همه بازیکنانم حساب می‌کنم. این وضعیت مقطعی است.

لالیگا| ادامه روزهای خوش رئال مادرید با شکست ایبار/ تفاضل گل، مانع صدرنشینی شاگردان زیدان شد

زیدان سپس به صحنه جنجالی بازی اشاره داشت؛ برخورد توپ با دست سرخیو راموس در محوطه جریمه رئال مادرید که نه داور و نه VAR آن را پنالتی اعلام نکردند. او در این باره هم گفت: مهمترین چیز این است که داور همه چیز را دید و مشخص کرد. بازی داور دارد و او تصمیم گیرنده است. من وارد این بحث نمی‌شود. اگر او سوت نزده حتماً‌ به این دلیل بوده که از نظر او خطای هندی رخ نداده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید زین الدین زیدان سرخیو راموس رئال مادرید زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!