Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش قنبری فرماندار رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه پتروپالایش ابوالفارس رامهرمز از روزی که تصمیم به راه‌اندازی آن در این شهرستان گرفته شد متعهد شدیم هر مشکلی را از سر راه آن‌ها برداریم.

او افزود: زمین را ۲۴ ساعته تحویل مسئولان پروژه دادیم و ضمن تأکید به همه ادارات در همکاری با آن‌ها، در همه امور پیگیر بوده و مدام انجام مراحل اولیه کار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری بیان داشت: مدیریت شرکت و اقدامات آن‌ها در بکارگیری، استخدام و بعضاً اخراج نیرو، بدون هماهنگی با فرمانداری و شورای تأمین شهرستان باعث بروز اختلافاتی شد و افرادی که در این رابطه تشنج‌آفرینی کردند شناسایی شدند و با گفت‌وگو و نشست‌های متعدد با روستائیان منطقه توانستیم موارد را حل‌وفصل کنیم و در آینده هم اگر افرادی بخواهد در روند این پروژه اخلال ایجاد کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرماندار رامهرمز اظهار کرد: انتظار داریم مدیریت پروژه هر چه سریع‌تر این پروژه را عملیاتی کند تا از برخی از تنش‌ها و نگرانی‌ها بکاهد و ما هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان پشتیبان و حامی آن‌ها خواهیم بود، این در حالی است که از چند سال اخیر تاکنون، درگیری پتک و تبعات آن در این شهرستان، موضوع صندوق‌های وام خانگی و برخی دیگر از مشکلات را داشته‌ایم که با مدیریت توانستیم به بسیاری از حل‌وفصل‌ها برسیم و توان امنیتی خودمان را نشان دهیم.

او ادامه داد: رسانه‌ها متوجه باشند که نمی‌توان موارد محرمانه را اطلاع‌رسانی کنیم، زیرا با انتشار موارد محرمانه به نتایج مثبتی که نیاز است دست‌یابیم، نخواهیم رسید و اهداف توسعه شهرستان ابتر خواهد ماند، به همین دلیل رسانه‌ها باید وفاق و همدلی را ترویج دهند و از تشنج‌آفرینی و بدون اطلاع از موارد خاص، مطالبی را رسانه‌ای نکنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در پی بارندگی اخیر و آب‌گرفتگی معابر، حدود به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در آب رهاسازی شدند.

مصطفی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید بیشتر از یکصد میلیمتر و آب‌گرفتگی خیابان‌ها که منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها و شهروندان شد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با ساز دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان اقدام به امدادرسانی نموده و قریب به ۳۰ دستگاه خودرو رهاسازی شدند

وی افزود؛ کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی و همچنین امکانات لجستیکی هلال احمر شهرستان کماکان در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم به هشدارهای هواشناسی و دستگاه‌های امدادی توجه نموده و از قرار گرفتن در نقاط پر خطر، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط آبگیر و ارتفاعات تا زمان خروج سامانه بارشی از منطقه اجتناب نمایند

کد خبر 750151

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود