Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام به منظور رفع نیاز های پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی در حوزه انرژی و برقراری ارتباط منظم، مستمر و سازمان یافته و بهره‌مندی از تخصص های علمی، تحقیقاتی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی و امکانات بالقوه و بالفعل طرفین، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پالایش گاز ایلام و پارک علم و فناوری ایلام به امضاء رسید.

«روح اله نوریان»، مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام، دراین  مراسم، اظهار کرد: توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان از رویکردهای مدیریت ارشد این شرکت بوده و حوزه پژوهش و فناوری این شرکت ماموریت دارد به صورت عملی در زمینه فناوری و نوآوری در مسیری اقدام کند که خروجی آن برای صنعت بخصوص حوزه نفت و گاز قابل بهره برداری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام از بهره برداری این پالایشگاه از فناوری های روز دنیا و نگاه علمی برای حل مشکلات در زمینه های مختلف خبر داد و افزود: پالایشگاه گاز ایلام نیروهای جوان،خلاق و تحصیلکرده ای پرورش داده که نیاز است برای موضوعاتی همچون ثبت اختراع، بومی سازی فناوری، تجاری سازی و غیره با پارک علم و فناوری، همکاری دو جانبه داشته باشد.

نوریان با اشاره به اینکه بررسی امکان استفاده از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی طرفین از اهداف این قرارداد همکاری است، تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به انعقاد تفاهمنامه فی مابین و استقرار دفتر مرکز رشد در این مکان صنعتی به عنوان تنها پالایشگاه گاز غرب کشور بتواند به عنوان شتاب دهنده برای توسعه واحدهای فناور در حوزه نفت، گاز و انرژی ایفای نقش کند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خاطر نشان کرد:واحد پژوهش و فناوری این شرکت به عنوان یکی از واحدهای سرآمد در سطح شرکت ملی گاز ایران با انعقاد قریب به 300 قرارداد در قالب طرح های پژوهشی، طرح اینترشیپ و حمایت از پایان نامه های دانشجویی، در 5 سال اخیر نقش خوبی در حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری با نگاه به ماموریت اصلی شرکت که تولید پایدار، پاک ، ایمن و بهره ور می باشد، ایفا کرده است.

دکتر «کامران طاهرپور» ، رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام نیز به بیان دستاوردها و نقطه نظرات پارک ایلام در خصوص تعامل سازنده با شرکت پالایش گاز ایلام پرداخت و ابراز امیدواری کرد که همراهی و حمایت مدیران ارشد، منجر به گشایش فصل جدیدی از همکاری های متقابل و توسعه فناوری در حوزه انرژی استان شود.

وی گفت:  بالغ بر 120  شرکت و هسته فناور و 18 شرکت دانش بنیان در پارک ایلام در حوزه های مختلف مشغول فعالیت است.

در این دیدارهمچنین مدیرعامل و اعضا شورای پژوهش شرکت پالایش گاز ایلام از نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناورانه و محصولات حوزه پیشگیری از بیماری کرونا در پارک علم و فناوری ایلام بازدید و توانمندی ها و پتانسیل های شرکت های فناور و دانش بنیان پارک ایلام به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام شرکت پالایش گاز ایلام پارک علم و فناوری پالایشگاه گاز دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد