Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با پیگیری ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس، طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران به رئیس مجلس ارائه شد.  در این طرح و بنا به خواسته نمایندگان امضا کننده، پرستاران شرکتی به قراردادی و قراردادی‌ها به پیمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

این طرح که با پیگیری ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس، دنبال می‌شد به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس رسید و به قالیباف رئیس مجلس ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم عزیزی اظهار داشت: با توجه به سختی کار پرستاران و لزوم حمایت بیشتر از فداکاران عرصه سلامت، این طرح را به قید دو فوریت تقدیم هیات رئیسه مجلس کردیم.

او افزود: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات پرستاران است و به خوبی به شرایط سختی که این افراد در شرایط فعلی و بیماری کرونا با آن مواجه هستند، واقف است و از تمام ظرفیت‌های خود برای حمایت از آنان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح دوفوریتی وضعیت پرستاران پیگیری نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی وضعیت آزادراه شیراز اصفهان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تامین اعتبار تکمیل این آزاد راه از طریق مولدسازی، خواستار تسریع دستگاه‌های ذی‌ربط در اجرای توافقات شد.
وی در ادامه با اشاره به تعریف مثلث طلایی گردشگری بین استان‌های فارس، اصفهان و یزد، گفت: اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جاذبه‌های طبیعی پیرامون آزادراه شیراز- اصفهان را با تمرکز بر حفظ محیط زیست معرفی و زمینه‌های استفاده گردشگران و عموم را مهیا کند.
استاندار فارس از مدیریت امور شعب بانک ملی و بانک مسکن استان خواست در مدت دو هفته نسبت به پیگیری و واریز تسهیلات ماده ۵۶ برای قطعه تنگ خیاره به لپویی اقدام و نتایج را اعلام کنند.
او با اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان ماموریت داد برای بررسی اتصال آزادراه شیراز اصفهان به شهر مرودشت و تخت جمشید اقدامات لازم را انجام و نتیجه را در جلسه بعدی اعلام کنند.
استاندار فارس همچنین به تداخل برخی از مقاطع آزادراه با ایل‌راه عبوری استان اشاره کرد و گفت: اداره کل امور عشایر استان با هماهنگی شرکت ساخت و بهره‌برداری آزادراه و همچنین فرمانداری‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم را برای عبور ایمن ایلات یا در صورت لزوم تعیین مسیر جایگزین اتخاذ کند.
محمد هادی ایمانیه همچنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی را مامور کرد تا پیگیری لازم برای استقرار کامل اورژانس در آزادراه طبق استانداردهای کشوری و حسب مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان انجام و نتیجه را اعلام کند.
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه با اشاره به انعکاس مشکلات راه‌ها از جمله آزادراه توسط شهروندان از طریق سامانه ۱۴۱ و لزوم ارتباط موثر و شبانه روزی بین مرکز مدیریت راه‌های استان و شرکت ساخت و بهره‌برداری آزادراه خواستار تشکیل جلسات هماهنگی با محوریت راهداری استان و اعلام نتایج به شورای هماهنگی ترافیک شد.

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳