Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری صابرین نیوز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد ژنرال فرانک مکنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام در زمانی که حمله موشکی به سفارت آمریکا در بغداد صورت گرفت، در سفارتخانه حضور داشت.

پیش از این اعلام شد اصابت راکت‌ها به ساختمان خساراتی به دنبال داشته است، اما این حملات تلفاتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز در خصوص اینکه ژنرال مکنزی در چه وضعی است و به چه دلیل در سفارت حضور داشت، اطلاعی در دست نیست.

در حمله شب گذشته به سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد، بیش از ۱۱ راکت به ساختمان و نواحی اطراف آن اصابت کرد.

منطقه سبز بغداد، منطقه‌ای به‌شدت امنیتی و محل استقرار اماکن دیپلماتیک و سفارتخانه‌های خارجی است. گفته می‌شود در پی این حمله، سامانه پدافند هوایی سفارت فعال شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفارت آمریکا حمله راکتی منطقه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها