Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با چهلمین روز درگذشت داود فیرحی نشست مجازی با عنوان « فیرحی: احیاگر فقه سیاسی یا روشنفکر دینی؟» از سوی انجمن حقوق‌شناسی برگزار می‌شود.
در این نشست احمد بستانی استادیار علم سیاست در دانشگاه خوارزمی، مهدی فدایی مهربانی استادیار علم سیاست در دانشگاه تهران و حامد زارع صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول سیاست‌نامه به بررسی آرا و آثار مرحوم استاد دکتر داود فیرحی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست دوشنبه اول دی ماه ساعت 21 برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند به صورت زنده آن را از اینستاگرام انجمن حقوق‌شناسی به آدرس  Iranianlls تماشا کنند.

/6262

کد خبر 1468224

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نخبگان روشنفکری فقه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد