Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش خلخالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه منجر به فوت در نتیجه سقوط از ارتفاع به درون چاله آسانسور ماموران انتظامی کلانتری 15 سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.
 
وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که فردی 45 ساله در حال کار در ساختمان نیمه کاره متاسفانه از ارتفاع به درون چاله آسانسور در حال ساخت سقوط و برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پایان با بیان اینکه علت دقیق وقوع حادثه در دست بررسی است از شهروندان خواست، در حین کار اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حادثه‌های ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سقوط زنجان آسانسور ارتفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه، عابر پیاده که زنی حدودا ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۰۰ امروز_سه شنبه یازدهم_اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بود به علت بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه، عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلودو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی توجهی به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و از خانواده‌ها خواست در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

کد خبر 749423

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد