Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش مودت شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان، مدیران و دانش آموزان و نخبگان قرآنی آبادان، ضمن تبریک زادروز حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: بیش از ۶ هزار مدرسه در سطح استان خوزستان به وب دسترسی ندارند.

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۵۰۰ آموزشگاه خوزستان به وب متصل شده‌اند، افزود: ۱۵ درصد از آموزشگاه‌های استان به خاطر قرار گرفتن آنها در مناطق حاشیه، روستایی و عشایری از دسترسی به وب محروم بوده‌اند که با همت دستگاه‌های دولتی و خیران این امکانات تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودت با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خوزستان در تأمین تبلت مورد نیاز دانش آموزان در سطح کشور مقام اول را کسب کرد، یادآور شد: نهاد ریاست جمهوری متعهد شده تا تبلت‌های مورد نیاز شهرهای آبادان و خرمشهر را تأمین کند که با همکاری منطقه آزاد و شرکت پالایش و نفت آبادان، حدود دو هزار و ۵۰۰ عدد تبلت مورد نیاز دانش آموزان تهیه شده است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش حضوری اصلی‌ترین نوع آموزش به شمار می‌رود و هیچ آموزش دیگری جایگزین آن نمی‌شود، بیان کرد: در حال حاضر آموزش معلمان استان خوزستان در بخش روستایی و عشایری و همچنین در برخی از شهرهای کوچک و با شرایط زرد کرونایی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: در این راستا خانواده‌های دانش آموزان بر آموزش حضوری فرزندان خود تأکید می‌کنند و بر این باور هستند که در آموزش حضوری یک ارتباط علمی، عاطفی و احساسی بین دانش آموز و معلم اتفاق می‌افتد.

مودت اظهار کرد: با توجه به آمار سال گذشته که کرونا نبود اما امسال به رغم وجود این ویروس شاهد افزایش ۳۶ و نیم درصد دانش آموزان در کسب رتبه‌های خوب در کنکور سراسری هستیم به گونه‌ای که رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در سال گذشته، ۲۱۹ نفر گزارش شده بود اما امسال به ۲۹۳ نفر رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش استان در پایان تصریح کرد: همچنین در رشته‌های قرآنی دانش آموزان پسر رتبه اول و دانش آموزان دختر رتبه دوم را در کل کشور کسب کرده‌اند.

کد خبر 5100792

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان معلمان دانش آموزان ویروس کرونا شب یلدا شیراز روز پرستار آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان بوشهر قاسم سلیمانی بارش برف پرستار آموزش حضوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۳۰۲ نفر در اداره کل آموزش و پرورش استات قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نقی سیاهکلی مرادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد تاکید اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین  قرار داشته پیگیری توسعه هنرستان های جوار کارگاهی در شهر صنعتی البرز بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، 302 نفر جذب اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد.

سیاهکلی با اشاره به اعتبار لازم جهت کمک به هدایت تحصیلی دانش آموزان قزوینی، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در راستای اجرای طرح هدایت تحصیلی 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با همکاری های صورت گرفته بناست کارگاه های مشاوره شغلی و تحصیلی جهت انتخاب صحیح رشته برای دانشجویان و دانش آموزان در سرای سعدالسلطنه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به برنامه های گرامیداشت روز معلم در سطح استان قزوین، افزود: مراسم تقدیر از معلمان توسط اولیا و دانش آموزان در مدارس، حضور دبیران به همراه دانش آموزان در نماز جمعه های سطح استان، تجلیل از پیشکسوتان حوزه ی تعلیم و تربیت و خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم در سطح استان قزوین است.

سیاهکلی مرادی با اشاره به اینکه از بین دبیران قزوینی 951 نفر انتخاب )معلم نمونه ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: از بین معلمان قزوینی 951 معلم جهت انتخاب (معلم نمونه) در سطح استان قزوین ثبت نام کرده اند، که از این میان 565 نفر به مرحله منطقه ای، 40 نفر در مرحله استانی و 3 نفر در مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید کرد: به مناسبت هفته معلم و در جهت تجلیل از معلمین نمونه، 100 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح کشوری، 40 میلیون تومان برای منتخبین سطح استانی و 10 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح منطقه ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود