Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره ملی از استان خراسان رضوی بیش از ۱۲۷ هزار نفر شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به مشارکت یک میلیون و ۳۰۶ هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره اضافه کرد: خراسان رضوی بیشترین مشارکت در این جشنواره در سطح استانها را به خود اختصاص داده است و این برگزیدگان در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی در مسابقات یاد شده شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: ۴۷۰ نفر از این تعداد برگزیده بخش فردی و ۳۵ نفر برگزیده بخش خانوادگی هستند.
سبزیان افزود: در مجموع حدود ٥٠٠ میلیون ریال کارت هدیه به برگزیدگان مرحله شهرستانی دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان خراسان رضوی تعلق گرفت.

وی همچنین از همراهی و مشارکت بالای مردم فرهنگ دوست خراسان رضوی در این جشنواره قدردانی کرد.

تاکنون یک میلیون و ۳۰۶ هزار شرکت کننده از سراسر کشور در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند. 

برچسب‌ها کتاب کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب کتابخوانی کتاب کتابخوانی اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی