Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این جشنواره که از ۱۳ تا ۲۰آذرماه برگزار شد به ۱۳ به اضافه ۱ برنده خوش شانس به قید قرعه ۱۳ربع سکه بهار آزادی و به احترام ولادت حضرت زینب (س) و روزپرستار به یک نفر از بیمه گذاران بیمه رازی به قید قرعه یک عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، ۳۰آذرماه همزمان با شب یلدا مراسم قرعه کشی جشنواره ۱۳+۱برنده طلایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره که از ۱۳ تا ۲۰آذرماه برگزار شد به ۱۳ به اضافه ۱ برنده خوش شانس به قید قرعه ۱۳ربع سکه بهار آزادی و به احترام ولادت حضرت زینب (س) و روزپرستار به یک نفر از بیمه گذاران بیمه رازی به قید قرعه یک عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا شد. این مراسم از ساعت ۲۰ روز ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا از اینستاگرام بیمه رازی پخش گردید.

اسامی برندگان جشنواره ۱۳ + ۱ برنده جشنواره طلایی

جناب آقای علی ذوالقدر کد ۳۴۴۲۰۷۲
جناب آقای حکمت اله شاه آبادی فراهانی کد ۴۷۵۹۵۱۶
جناب آقای حسین سرداری کد ۵۰۵۷۹۹۴
جناب آقای ژان نصیری کد ۷۴۷۳۷۱۸
جناب آقای طیب خداپرست کد ۷۵۱۲۷۳۶
جناب آقای محمود عباسی کد ۸۵۳۰۳۰۶
جناب آقای نصیر خان محمدزاده کد ۸۵۸۵۵۶۷
جناب آقای هادی باقری کد ۸۵۸۰۴۵۱
جناب آقای امین جلالی کد ۱۱۷۷۲۷۹۲
جناب آقای مهدی سعیدی کد ۱۲۱۵۵۰۵۲
سرکارخانم کیمیا یوسفی کد ۱۲۱۵۶۱۴۱
سرکارخانم رقیه حسنی کد ۱۲۱۵۶۴۵۵
جناب آقای محسن به دانه کد ۱۲۱۶۰۴۱۸
جناب آقای امیر ملاحسین زاده کد ۶۵۹۹۵۲۵

جوایز برندگان خوش شانس جشنواره طلایی بیمه رازی از طریق شعب و نمایندگی های محل خرید بیمه نامه اهدا می گردد. مرکز ارتباط بیمه رازی به شماره ۰۲۱۸۱۹۴۲ پاسخگوی سوالات شما می باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه رازی بیمه رازی قرعه کشی پول نیوز جشنواره اینستاگرام قید قرعه بهار آزادی بیمه رازی برگزار شد ۱ برنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 535 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون و 650 هزار تومان است.

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 315 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 

در معاملات امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 491 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 342 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد