Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت:۴ محموله روغن خوراکی آفتابگردان به وزن ۱۸ هزار تن از ابتدای امسال تاکنون از روسیه به بنادر استان وارد شده است.
او افزود:این روغن‌ها به منظور تامین بخشی از ذخایر استراتژیک کشور در بنادر امیرآباد و نوشهر تخلیه و به مراکز ذخیره سازی در کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به مزایای اجرای عملیـات واردات و ذخیره سازی روغن نباتی خام در استان مازندران گفت: ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در منطقه و فعال سازی کارخانجات و صنایع مرتبط با آن از مزایای این طرح می‌باشد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله مازندران روغن خوراکی اشتغال زایی بندر نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از فردا به استان، احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی راه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسینعلی محمدی گفت: با تقویت سامانه بارشی براساس پیش بینی هواشناسی از چهارشنبه 19 اردیهشت تا پنجشنبه 20 اردیبهشت شاهد بارش و رگبار، وزش باد شدید، رعد و برق  و کاهش دما در نقاط مختلف استان هستیم.

وی افزود: با بارش باران آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب پیش بینی می‌شود و با توجه به اینکه باران سبب افزایش حجم آب رودخانه ها خواهد شد، سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی جاده ها پیش بینی‌ می‌شود.

محمدی ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی  را از دیگر پیامدهای سامانه بارشی برشمرد و گفت: با وزش باد نسبتا شدید احتمال آسیب به سازه های کم مقاوم وجود دارد.

مدیرکل بحران استانداری مازندران افزود: بهتر است رانندگان هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی استان و در راه‌های کوهستانی با رعایت نکات ایمنی در احتیاط برانند.

محمدی گفت: به کوهنوردان و طبیعت گردان هم توصیه شده از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی پرهیز کرده  و از نصب چادر و اقامت در فضا‌های باز خودداری کنند.

وی با اشاره به پیش بینی مواج شدن دریای خزر از صیادان خواست از قایقرانی، ماهیگیری در دریا خودداری کنند.

محمدی بیان کرد: دامداران دام‌های خود را دور از حاشیه رودخانه‌ها نگهداری کنند.

به گفته مدیر کل بحران استانداری مازندران رعایت ایمنی در سالن‌های پرورش گل و گیاه و پرورش دام و طیور ضروری است.

وی افزود: شهرداران باید نسبت به پاکسازی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و مقاوم سازی سازه‌های موقت و بیلیبورد‌های تبلیغاتی شهر‌ها اقدام کنند.

مدیرکل بحران استانداری مازندران در نهایت از آمادگی نیرو‌های خدماتی و امدادی استان برای مقابله با بحران‌های احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز