Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:31:09 GMT

ضرورت آموزش ۴ مهارت کلیدی در دوره ابتدایی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۱۲۷۵

ضرورت آموزش ۴ مهارت کلیدی در دوره ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴ مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و سخن گفت اگر در دوره ابتدایی به خوبی آموزش داده شود در آینده بهتر دانش‌آموزان تاثیرگذار است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم محسن حاجی میرزایی در افتتاحیه طرح خوانا اظهار کرد: این طرح اهمیت بسیاری دارد و باید به دنبال خلق نتایج واقعی باشیم، چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و سخن گفتن جزو مهارت‌های راهبردی در تکوین شخصیت، پرورش دانش آموز و تعیین مسیر آینده اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تجربه شخصی بنده این است افرادی که بهتر گوش می‌کنند، عمیق‌تر و عالم تر هستند. افرادی که می‌توانند خوب سخن بگویند اعتماد به نفس بیشتری دارند و در برقراری ارتباط و تعامل با جامعه موفق تر هستند.

 وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی افراد عالم و آگاه هستند اما اعتماد به نفس کافی برای بیان دیدگاهشان ندارند و این مهارت‌ها در دوره ابتدایی باید شکل بگیرد و اگر خوب شکل گرفت به مسیر بهتره آینده فرد کمک می‌کند بنابراین وارد کاری شده ایم که میوه آن برای تمام عمر است.

حاجی میرزایی ادامه داد: طرح خوانا برخورداری‌های فراوان دارد و چندان به دنبال نمایش نیستیم بنابراین 5 درصد جمعیت دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار داده‌ایم و از آنها مراقبت می‌کنیم اصرار نداریم عدد را بالا ببریم چرا که کیفیت کار مهم است و اگر از میان 20 دانش‌آموز حداقل یک نفر این مهارت‌ها را کسب کند نتیجه مثبتی خواهد بود همچنین روش‌های مناسب برای ارزشیابی این دستاورد را باید پیدا کنیم.

آسیب‌های مختلف دانش‌آموزان را در فضای مجازی تهدید می‌کند/توصیه‌هایی به والدین برای نظارت بدون مچ‌گیری!همزمان با شب یلدا؛ آموزش مجازی دانش‌آموزان تهرانی یکشنبه و دوشنبه تعطیل است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد