Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در صورت حاد بودن شرایط شیوع ویروس کرونا در پنجم بهمن به صورت وبینار برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هفتادوچهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته به ریاست سیدرضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شماره یک کمیته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه رییس کمیته ملی المپیک به ارائه گزارشی از سفر خود و هیات همراه به مسقط عمان، محل برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا پرداخت و به دیدارهای خود با مسئولان شورای المپیک آسیا، روسای کمیته المپیک دیگر کشورها، فدراسیون‌های بین‌المللی و رایزنی‌های صورت گرفته در دیدارهای خود اشاره کرد.

در ادامه در خصوص برگزاری چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته تصمیم‌گیری و مقرر شد تا مجمع عمومی سال ۹۹ در صورت ادامه داشتن روند فعلی بصورت وبینار در تاریخ پنجم بهمن ماه برگزار شود ولی اگر شرایط تا زمان مجمع بهتر شد، این نشست بصورت حضوری در تاریخ تعیین شده در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

سپس گزارش حسابرسی عملکرد مالی در سال ۹۸ بصورت مبسوط ارایه گردید که مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت و در خاتمه آن، حسابرس سال ۹۹ هم تعیین گردید. همچنین گزارش لایحه بودجه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ توسط سرپرست خزانه دار شامل منابع و مصارف ۱۴۰۰ ارائه شد که مورد توجه قرار گرفت.

گزارش شاخص های بودجه فدراسیون ها برای سال  ۱۴۰۰ توسط سیدعبدی افتخاری آماده بود که به دلیل کمبود وقت به جلسه بعدی موکول شد. نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرستان کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک توکیو و ساحلی سانیا که به همراه رییس کمیته ملی المپیک به مسقط رفته بودند نیز در جلسه هیات اجرایی حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک عمومی کمیته مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد