Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رفع مصدومیت شیخ دیاباته، حالا محمود فکری امیدوار است که مشکل گلزنی تیمش حل شود. استقلال در هفت بازی امسال در لیگ برتر فقط هفت گل زده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیخ دیاباته را آندره‌آ استراماچونی به استقلال آورد. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان در لیگ نوزردهم مهاجم سابق تیم‌های بنونتو، متز و بوردوی فرانسه را با خود به استقلال آورد و غول ۱۹۴ سانتی‌متری اهل مالی محبوب استقلالی‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیاباته در دیدار‌های ابتدایی در لیگ نوزدهم عملکرد درخشانی از خود نشان نداد و در هفته سوم با یک مصدومیت، بازی‌های زیادی را از دست داد تا باعث شود بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها از خرید این مهاجم اهل مالی انتقاد کنند و درباره او این‌طور قضاوت کنند که این هم یک خرید بنجل خارجی دیگر است، اما دیاباته پس از بازگشت از مصدومیت و در هفته نهم لیگ برتر، موتور گلزنی‌اش را روشن کرد و با هت تریک در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برابر تراکتور، جواب تمام منتقدانش را داد و در ادامه آنقدر خوب و تاثیرگذار ظاهر شد که توانست عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را از آن خود کند. آن هم در شرایطی که او بسیاری از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. دیاباته به دلیل مصدومیت دربی‌های رفت و برگشت لیگ نوزدهم را از دست داد، اما در دربی جام حذفی بازی کرد و یکی از پنالتی‌ها را هم تبدیل به گل کرد.

دیاباته امسال را هم در استقلال ماند، اما از ابتدای لیگ تاکنون نتوانسته آنطور که استقلالی‌ها دل‌شان می‌خواهد بدرخشد. دیاباته از زمانی که به استقلال آمده بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. این مهاجم گلزن که محبوبیت زیادی هم نزد هواداران استقلال دارد در طول دوران حضورش در استقلال ۲۳ بازی کرده و ۲۳ بازی را به خاطر مصدومیت از دست داده است.
دیاباته که نشان داده گلزن قهاری است، با وجود اینکه در فصل گذشته تنها در ۲۳ دیدار به طور کامل برای استقلال به میدان رفت، ولی موفق شد ۱۹ گل به ثمر برساند. آمار بسیار خوبی که اگر مصدومیت‌های شدید به سراغ این بازیکن نمی‌آمد، باعث می‌شد تعداد گل‌های شیخ در فوتبال ایران خیلی بیشتر از این‌ها باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود فکری استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور