Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه های ورزشی یک دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دو شنبه _ یک دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " حق کری خوانی برای پرسپولیسی‌ها را ندارید" اشاره به پیغام فکری سرمربی استقلال به بازیکنان این تیم دارد.

"خبر ورزشی" با عنوان " اولسان را خیلی گنده کرده بودند" اشاره به صحبت‌های عبدی بازیکن پرسپولیس دارد که می‌گوید بعد از النصر با تیم کره‌ای بازی می‌کردیم راحت می‌بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" فرهیختگان ورزشی " سود ۹۰+۳۵۰ هزار دلاری پرسپولیس از رفتن بشار" اشاره به جدایی بشار رسن از پرسپولیس و پولی که به این باشگاه رسید دارد.

" خراسان ورزشی" باعنوان " بی پولی و رفقای نیمه راه " اشاره به وضعیت بد اقتصادی تیم پرسپولیس و بازیکنانی مثل شجاعی، علیپور و ترابی که از این تیم جدا شدند دارد.

" استقلال" با عنوان " رگه‌های کاپیتانی در رشید دیده شد" اشاره به عملکرد خوب دروازه بان استقلال دارد.

" گل" با عنوان " سیاوش اصلاً در اردو نبود که بخواهد آن را ترک کند" اشاره به واکنش نیمکت استقلال نسبت به یک شایعه جهت دار که برای این تیم به وجود آمده دارد.

"صدای سپاهان " با عنوان " سپاهانی‌ها در شب یلدا برای تکرار روزهای خاطره انگیز هم قسم شدند " اشاره به حضور محرم نویدکیا، شایان مصلح، رضا میرزایی، سروش رفیعی و پیام نیاز من در شبکه اینترنتی سپاهان دارد.

"سبز سبزم" با عنوان " هزینه‌های برخی تیم هارا ما در خواب هم نمی‌بینیم " اشاره به صحبت‌های رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن دارد که می‌گوید با رسیدن بازیکنان غایب وضعمان خیلی بهتر می‌شود.

کد خبر 463093

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزنامه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت