Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی بیان کرد متاسفانه بازیکنان به انجام خطاهای ریز و به دور از چشم داوران عادت کرده‌اند و چون در ایران VAR وجود ندارد این خطاها از چشم داوران دور می‌ماند

رحمان رضایی صحبت هایی را در مورد حضور پرسپولیس در فینال آسیا عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، رحمان رضایی در مورد مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و عدم موفقیت پرسپولیس در این بازی، گفت:

به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد مسائل فنی تیمی که در آن مسئولیتی ندارم صحبت کنم اما از این که عدم دستیابی به جام قهرمانی آسیا 27 ساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفم و امیدوارم در سال بعد طلسم عدم قهرمانی تیم‌های ایران شکسته شود و یک تیم شایسته از ایران بر سکوی قهرمانی بایستد.

او ادامه داد:

عدم وجود VAR در فوتبال ایران باعث این شکست و ناکامی بود. متاسفانه بازیکنان به انجام خطاهای ریز و به دور از چشم داوران عادت کرده‌اند و چون در ایران VAR وجود ندارد این خطاها از چشم داوران دور می‌ماند. مشابه این صحنه‌ها را در هفته‌های متمادی در لیگ فوتبال ایران شاهد بوده‌ایم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد:

خطاهایی که از چشم داوران دور مانده مثل خطایی که در بازی با استقلال روی میلاد جهانی انجام شد و داوران بازی آن را ندیدند یا خطاهایی که به اشتباه برای تیم‌ها اعلام و پنالتی گرفته شده، اگر VAR در لیگ ایران هم وجود داشت و بازیکنان پرسپولیس به اتخاذ تصمیمات کمک داور ویدئویی به لحاظ روانی عادت داشتند با احتیاط بیشتر  بازی می‌کردند و به احتمال قوی مرتکب آن خطاها در محوطه جریمه نمی‌شدند.

 

بیشتر بخوانید: 

رحمان رضایی: تیم کاملی داشتم، استقلال را شکست می دادم / وزیر به داوری ها ورود کند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چشم داوران رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!