Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC به بررسی ارقام مهم ثبت شده در فینال لیگ قهرمانان آسیا میان نمایندگان ایران و کره جنوبی پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا دو روز پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک نماینده کره جنوبی انجامید، ارقام ثبت شده در این  مسابقه را به شرح زیر ثبت کرد:

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

6: تعداد بالای شوت‌های قهرمان 2 گله اولسان، جونیور نگرائو. بازیکنی که ششمین و هفتمین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به ثمر رساند.
5: دومین قهرمانی اولسان یعنی آنها پنجمین تیمی هستند که در کنار الاتحاد، گوانگژو اورگرانده، جئونبوک هیوندای موتورز و اوراوا رد دایموندز، در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا دو بار قهرمان شده‌اند.
4: با شکست پرسپولیس در چهارمین فینال قاره‌ای تیم‌های ایرانی، انتظار طولانی‌مدت ایران برای اولین قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ادامه یافت.
8 هزار و 517: تعداد حضور رسمی هواداران در ورزشگاه الجنوب برای فینال لیگ قهرمانان آسیا. هواداران برای اولین بار در بیش از 9 ماه به مسابقات بازگشتند.
2: تعداد پنالتی‌های اعلام شده با VAR توسط عبدالرحمان الجاسم، داور قطری که این سیستم برای اولین بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌شد.
68: سومین گل مهدی عبدی در مسابقات به این معنی بود که مهاجم پرسپولیس با نرخ یک گل در هر 68 دقیقه گلزنی کرده است.
1: دیو بولتویس مدافع اولسان به اولین بازیکن هلندی تبدیل شد که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.
9: پس از اینکه اولسان در راه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، همه بازی‌های خود در قطر را بُرد، با تعداد پیروزی‌های متوالی خود در این رقابت‌ها برابر شد. آنها در سال 2012 هم در 9 بازی متوالی پیروز شده بودند.

شکوری: اگر VAR نبود، الان پرسپولیس قهرمان آسیا بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا