Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:41:03 GMT

تشریح دلایل عدم دعوت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۲۱۳۱

تشریح دلایل عدم دعوت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از فردا در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز و تا روز ۱۲ دیماه پیگیری می‌شود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی در ابتدا ۳۲ فرنگی کار را به اردو فراخواند، اما کمی بعد نام ۵ کشتی‌گیر دیگر را هم به لیست اردونشینان اضافه کرد تا بتواند بهترین نفرات را از جمع این مدعیان برای فتح آسیا انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب توجه در لیست نفرات اردونشین تیم ملی کشتی فرنگی، غیبت سعید عبدولی در جمع مدعیان بود که گویا با صلاحدید محمد بنا به این مرحله از اردو دعوت نشده است.

گفته می‌شود محمد بنا با توجه به آمادگی نامطلوب سعید عبدولی در رقابتهای لیگ، چنین تصمیمی را اتخاذ و در پاسخ به ابهام اهالی کشتی اعلام کرده: «به عنوان سرمربی، شرایط او را در پیکارهای لیگ دیدم که اصلاً شرایط خوبی نبود. طبیعتاً باید در وزن ٨٢ کیلوگرم از کشتی‌گیری استفاده کنم که تا سال‌ها بتواند به تیم ملی کمک کند که این فرایند، همان بحث جوانگرایی است. چراکه معتقدم تیم ملی ملک شخصی هیچ کسی نیست.»

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است هر وقت یک کشتی‌گیر، شرایط خوبی دارد به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و طبیعتاً اگر شرایط نداشت، دعوت نمی‌شود. ضمن اینکه در این مقطع تمام تمرکز کادر فنی روی اوزان المپیکی است.

البته محمد بنا علاوه بر بحث عدم آمادگی کافی سعید عبدولی برای حضور در اردوی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا صراحتاً به عناوین جهانی او اشاره کرده و بر این باور است که عبدولی با توجه به چندین مدال جهانی، نیازی به حضور در قهرمانی آسیا ندارد. به همین دلیل حضور این فرنگی کار در مسابقات آسیایی با توجه به وضعیت کنونی اش توجیه منطقی نخواهد داشت.

کد خبر 5100961 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد بنا سعید عبدولی کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال تکواندو بشار رسن یحیی گل محمدی رحمان عموزاد کمیته ملی المپیک اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی سعید عبدولی اردوی تیم محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد