Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: محورهای مواصلاتی اراک ـ قم ، اراک ـ فرمهین و کنارگذر اراک که با پدیده مه گرفتگی بسیار شدید روبه‌رو است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد پورشمس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین  وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مرکزی اظهار داشت: طبق گزارش‌های مرکز عملیات و کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هم اکنون به جز محورهای مواصلاتی اراک ـ قم ، اراک ـ فرمهین و کنارگذر اراک که با پدیده مه گرفتگی بسیار شدید روبه‌رو هستیم در مابقی محور های مواصلاتی استان وضعیت عادی و ترافیک در تمامی محورها عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها، رانندگان از سرعت غیرمجاز خودداری و با احتیاط رانندگی کنند.

محدودیت دید و مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی خراسان رضویمه گرفتگی در جاده‌های خراسان رضوی/رانندگان احتیاط کنندافزایش 3.3 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور/ بارش باران و مه گرفتگی در جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: به دنبال بارش نزولات آسمانی که در روزهای گذشته شاهد بودیم و با توجه به کاهش دمای هوا در استان صبح امروز شاهد لغزندگی سطح جاده‌ها و وقوع شدید پدیده مه در برخی محورها بودیم.

پورشمس بیان کرد: بنابراین رانندگان باید ضمن رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را هم به همراه خود داشته باشد.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی مه گرفتگی پدیده مه اراک ـ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران