Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک هدف اصلی تیمش را در اولین فصل حضور در لیگ برتر، باقی ماندن در جمع لیگ برتری ها عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی شب گذشته 30 آذرماه در جمع خبرنگاران با تقدیر از زحمات همه پرستاران بویژه در این موقعیت شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: خوشحال هستیم که هفته به هفته مردم اراک از نتایج تیم آلومینیوم خوشحال هستند و تلاش می کنیم روند خوب خود را در ادامه فصل ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی افزود: درست است که تیم آلومینیوم نتایج خوبی در چند هفته اخیر کسب کرده و به جمع هفت تیم اول رسیده است، اما توقعات از تیم ما نباید باعث فشار بر روی بازیکنان شود، هرچند کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب بهترین جایگاه خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: هدف اصلی آلومینیوم اراک در این فصل باقی ماندن در لیگ برتر است و از هواداران ممنونم که همیشه و در همه حال تیم را حمایت کرده اند، البته امسال رقابت در لیگ برتر فشرده و نزدیک است و سطح تیم ها به هم نزدیک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال آلومینیوم اراک رسول خطیبی ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک