Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تا پایان آذرماه ۹ فروند کشتی شامل ذرت، کودشیمیایی، خاک فسفات، کود فسفات، دانه های روغنی (کنجاله سویا) در بندر شهیدرجایی پهلو گرفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علی رضا محمدی کرجی ران با تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات رسانی به کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی و کشاورزی در بندر شهید رجایی عنوان کرد: بر اساس تصمیمات متخذه مبنی بر واردات بخشی از نهاده‌های دامی و کشاورزی از بنادر استان هرمزگان، این اداره کل نیز هم راستا با سیاست‌های ابلاغی و با هدف تأمین و مرتفع نمودن نیازهای کشور از نهاده‌های کشاورزی و دامی با تمام توان عملیاتی، تجهیزاتی و تجربی خود وارد عمل شده و خدمات رسانی به کشتی‌های حامل این کالاها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عمده کالاهای وارده شامل کود اوره، ذرت، کود شیمیایی، خاک فسفات، کود فسفات، دانه‌های روغنی (کنجاله سویا) است.

وی اظهار داشت: ۷ باب انبار در بندر شهید رجایی به منظور انبارش کالاهای یاد شده اختصاص داده شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۹ کشتی جهت تخلیه نهاده‌های دامی و بذرهای کشاورزی در این بندر پهلو گرفته است، تصریح کرد: ۱۳۵ هزار و ۲۹۸ تن ذرت، ۲۳۴ هزار و۶۵۱ تن کود شیمیایی و همچنین ۲۲ هزار و ۶۴۷ تن جواز بندر خارج و وارد بازار شده است.

وی صاحبان کالاهای یاد شده را شرکت خدمات حمایتی و کشاورزی و پشتیبانی امور دام اعلام کرد.

به گفته محمدی کرجی ران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در راستای سرعت بخشی به روند کار، کلیه امکانات لازم را در اختیار نمایندگان شرکت‌ها و دستگاه‌های ذیربط قرار داده تا جهت انجام فرآیندها در بندر شهید رجایی مستقر و امورات را پیگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بندر شهید رجایی هرمزگان بندر شهید رجایی بندر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان